Το πρώτο συμβόλαιο δισκογραφικής με ψηφιακό AI χαρακτήρα είναι γεγονός

7 μήνες πριν
warner noonoouri

H Warner Music Central Europe έκανε μια ριζοσπαστική κίνηση προσφέροντας το πρώτο συμβόλαιο δισκογραφικής σε έναν ψηφιακό χαρακτήρα, την Noonoouri. Η Noonoouri κυκλοφόρησε το ντεμπούτο της με το τραγούδι "Dominoes" σε συνεργασία με τον διάσημο Γερμανό DJ Alle Farben αυτό το μήνα, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τη μουσική βιομηχανία.

Για να δημιουργηθεί η τραγουδιστική φωνή της Noonoouri, χρησιμοποιήθηκε τεχνητή νοημοσύνη, βασισμένη στη φωνή πραγματικής τραγουδίστριας αλλά τροποποιημένη ώστε να αποκτήσει δικό της ξεχωριστό ήχο. Η καινοτόμος χρήση της τεχνολογίας σηματοδοτεί για πολλούς την είσοδο των ψηφιακών influencers στη μουσική βιομηχανία.

Οι στιχουργοί και μουσικοί που συνέβαλαν στο κομμάτι θα λάβουν κανονικά πνευματικά δικαιώματα και royalties, καθώς η δισκογραφική αντιμετωπίζει τον ψηφιακό καλλιτέχνη ως οποιονδήποτε άλλο.  Το ντεμπούτο "Dominoes" της Noonoouri, που αποτελεί ένα pop κομμάτι με μελωδικό ρεφρέν, περιλαμβάνει τον διάσημο 38χρονο Γερμανό DJ και παραγωγό Alle Farben και γράφτηκε από ομάδα έμπειρων τραγουδοποιών και μουσικών.

Επίσης στο futuristic μουσικό βίντεο ο ψηφιακός χαρακτήρας φοράει εσώρουχα της μάρκας Skims της Kim Kardashian, επιλογή του δημιουργού της Noonoouri «που ταιριάζει απόλυτα με την αισθητική της».

Σχολιάζοντας στο Instagram το ντεμπούτο του μουσικού βίντεο, ο δημιουργός της Noonoouri δήλωσε: «Μετά από δύο χρόνια σκληρής δουλειάς σε αυτό το μουσικό project, τέλος μπορούμε να μοιραστούμε αυτήν την απίστευτη ομαδική δουλειά με τον κόσμο - ευχαριστώ την @warnermusic.de που πίστεψε σε εμάς.»

Εκπρόσωπος της Warner Music τόνισε: «Η Noonoouri είναι ένας μακροχρόνιος ψηφιακός χαρακτήρας στον οποίο προσφέραμε συμβόλαιο δισκογραφικής εταιρείας. Δεν είναι απλώς δημιούργημα τεχνητής νοημοσύνης, αν και αυτή χρησιμοποιήθηκε για να βοηθήσει στη δημιουργία της φωνής της. Ταλαντούχοι στιχουργοί και μουσικοί έγραψαν και ηχογράφησαν το ντεμπούτο της "Dominoes" και ανυπομονούμε οι θαυμαστές να το ανακαλύψουν.»

Η κίνηση αυτή της Warner Music δείχνει πως οι ψηφιακοί influencers ήρθαν για να μείνουν στη μουσική βιομηχανία, ανοίγοντας έναν κόσμο νέων δυνατοτήτων και προκλήσεων.