Η TESLA άρχισε να παραδίδει τις καλύπτρες-σκηνές με την ονομασία "Basecamp" για την καρότσα του Cybertruck. To αποτέλεσμα είναι μάλλον απογοητευτικό, καθώς δεν θυμίζει σε τίποτε το σχέδιο που είχε παρουσιαστεί αρχικά.
Τα αξεσουάρ έχουν το δικό τους κοινό στην κατηγορία των ημιφορτηγών. Ο σχεδιασμός αυτών των οχημάτων αφήνει περιθώρια για διάφορες ενδιαφέρουσες επιλογές ως προς την καρότσα, όμως οι ιδιαίτερες γραμμές του Cybertruck, με τις γωνίες να κυριαρχούν, δυσκολεύουν τη χρησιμοποίηση αξεσουάρ που κατασκευάζονται από τρίτους.
Προκειμένου να αντιμετωπίσει το ζήτημα αυτό, η TESLA έχει προγραμματίσει μια σειρά αξεσουάρ, ειδικά σχεδιασμένα για το Cybertruck. Ένα από αυτά είναι το Basecamp, μια καλύπτρα η οποία εφαρμόζει στην πίσω πλευρά του ηλεκτρικού οχήματος. Ανακοινώθηκε για πρώτη φορά ταυτόχρονα με την επίσημη παρουσίαση του Cybertruck, το 2019.
Ο σχεδιασμός παρουσίαζε ενδιαφέρον, καθώς η κάτω πλευρά φαινομενικά ήταν άκαμπτη και ακολουθούσε τις γραμμές του οχήματος.
Το προϊόν αυτό βαφτίστηκε "Basecamp" και διατέθηκε προς πώληση λίγο μετά την παρουσίαση από την TESLA του οχήματος που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής, πέρυσι. Ήδη, το σχέδιο έδειχνε πολύ λιγότερο ενδιαφέρον.
Τώρα, η TESLA άρχισε να στέλνει ή, ορθότερα, να εγκαθιστά, το Basecamp για τους πρώτους κατόχους του Cybertruck.
Λέμε να "εγκαθιστά" επειδή οι ιδιοκτήτες θα χρειαστεί να μεταβούν για την πρώτη τοποθέτηση σε κάποιο Κέντρο Σέρβις της TESLA, προκειμένου να τοποθετηθούν οι βάσεις στήριξης της καλύπτρας, όπου κουμπώνει η βάση του εξαρτήματος, πάνω στο αμάξωμα.
Οι πρώτες εντυπώσεις ορισμένων ιδιοκτητών είναι ανάμεικτες, καθώς ο χώρος είναι αρκετά καλός, η κατασκευή δεν έχει κάτι το συγκλονιστικό, αλλά η όλη τοποθέτηση και αφαίρεση (μετά την αρχική εγκατάσταση) φαίνεται πως είναι σχετικά απλή.
Και μία φωτογραφία του εσωτερικού:
Το ερώτημα είναι κατά πόσο αυτό το εξάρτημα αξίζει τα 3.000 δολάρια που χρεώνει η TESLA, συν την ανάγκη μετάβασης σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Η καλύπτρα αναμένεται να προσφέρει τη δυνατότητα αυτόματης αναδίπλωσης, αλλά το σχετικό λογισμικό επί του παρόντος απουσιάζει τελείως από τα Cybetruck. Εντωμεταξύ, δεν υπάρχει τρόπος να συνδεθεί το κλιματιστικό του οχήματος με το Basecamp, οπότε η παραμονή μέσα στη σκηνή ίσως να μην είναι ό,τι πιο ευχάριστο στο κρύο ή τη ζέστη.
Όπως ήταν αναμενόμενο, αρκετοί σχολιαστές, ιδιοκτήτες και μη, επισημαίνουν ότι με 3.000 δολάρια μπορεί να αποκτήσει κανείς εξαιρετικό εξοπλισμό κατασκήνωσης, χωρίς να εξαρτάται από την TESLA. Αναπόφευκτα, πολλά σχόλια εστιάζουν και στη χαώδη διαφορά μεταξύ της καλύπτρας-σκηνής που διαφημιζόταν αρχικά και αυτού που τελικά έφτασε στα χέρια των πελατών.
Με την όλη κυκλοφορία του Cybertruck να έχει σημαδευτεί από διάφορα θέματα ποιότητας, συναρμολόγησης κτλ. (με τον ίδιο τον Ίλον Μασκ να έχει παραδεχτεί πως εντοπίστηκαν διάφορες αστοχίες) η κατάσταση που διαμορφώνεται με το Basecamp μάλλον δεν είναι αυτή που θα επιθυμούσε ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της εταιρίας.