Με τη βοήθεια του metaverse, το DBS BetterWorld τονίζει τη σημασία του περιβάλλοντος

2 έτη πριν

Είμαστε σίγουροι ότι θα έχεις αναρωτηθεί σε ανύποπτο χρόνο πώς θα μπορούσε να ήταν ο κόσμος μας αν άπαντες υιοθετούσαμε μία πιο υπεύθυνη στάση απέναντι στο περιβάλλον με στόχο τη δημιουργία ενός βιώσιμου οικοσυστήματος. Ε, η τράπεζα από τη Σιγκαπούρη, DBS, σε συνεργασία με την ANIMOCA BRANDS και τον αποκεντρωμένο gaming κόσμο της, The Sandbox, δημιούργησαν ένα τέτοιο μοντέλο! Πρόκειται για το DBS BetterWorld που όπως προδίδει και το όνομά του, είναι μία διαδραστική εμπειρία στο metaverse που στόχο έχει την ανάδειξη της σημασίας ενός βιώσιμου κόσμου.

Η συνεργασία αυτή αποτελεί σταθμό στην προσπάθεια της DBS να εξερευνήσει τις δυνατότητες του Web 3.0 κάνοντάς τη παράλληλα την πρώτη τράπεζα στη Σιγκαπούρη με παρουσία στο metaverse. Στο πλαίσιο του όλου πρότζεκτ, η DBS θα αποκτήσει έναν χώρο 3 x 3 LAND (όπου LAND είναι κάτι σαν στρέμμα, η μονάδα μέτρησης εμβαδού στον κόσμο του Sandbox) στον οποίο και θα δημιουργήσει διάφορα διαδραστικά στοιχεία. Στόχος της τράπεζας είναι να αναπτύξει μία πλατφόρμα, οι επισκέπτες της οποίας θα μπορούν να μάθουν περισσότερα για τα βιώσιμα οικοσυστήματα.

Η DBS θα εκμεταλλευτεί το DBS BetterWorldγια να προωθήσει νέους επιχειρηματίες με κοινωνικές προεκτάσεις (τους λεγόμενους social entrepreneurs) που κάνουν τη διαφορά για τις κοινότητες στην Ασία μέσα από τη δράση τους. Από το 2014 μέχρι και σήμερα άλλωστε, η τράπεζα έχει σταθεί πλάι σε περισσότερες από 800 τέτοιες επιχειρήσεις, υποστηρίζοντας οικονομικά γύρω στις 100 από αυτές με ένα ποσό που ξεπερνά τα $10 εκατ. Επιπρόσθετα, το DBS BetterWorld θα δώσει στη DBS τη δυνατότητα να συνεργαστεί με Κυβερνήσεις, κοινότητες, εταιρείες και τον κόσμο της τεχνολογίας γενικότερα, για την ανάπτυξη παρόμοιων κοινωφελών κόνσεπτ.

Αξίζει να αναφέρουμε, τέλος, ότι η DBS ανακοίνωσε πως προτίθεται να αγοράσει τις απαραίτητες αντισταθμίσεις άνθρακα προκειμένου να διασφαλίσει ότι το DBS BetterWorld θα έχει μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.