Το Άμστερνταμ του Modern Warfare 2 φαίνεται απίστευτο

1 έτος πριν
COD Modern Warfare II

Το single-player campaign του Call of Duty: Modern Warfare II έγινε διαθέσιμη την περασμένη Παρασκευή για όσους έχουν προπαραγγείλει το παιχνίδι, δημιουργώντας τις καλύτερες εντυπώσεις ήδη από την πρώτη στιγμή. Ένα σύντομο βίντεο που παρουσιάζει την πίστα “Άμστερνταμ” του πιο γνωστού παιχνιδιού της ACTIVISION φαίνεται σχεδόν αληθινό με την πρώτη ματιά σε επίπεδο γραφικών, έχοντας πάντα την κινηματογραφική αίσθηση για την οποία διακρίνεται κάθε τίτλος της σειράς.

«Είναι απίστευτο αλλά το Amsterdam μοιάζει απίστευτα ρεαλιστικό στο νέο Call of Duty, τόσο όσο να μη μπορώ να το πιστέψω» ανέφερε ο σχεδιαστής περιεχομένου Juan Buis σε βίντεό του που ανέβηκε στις 21 Οκτωβρίου. Σε αυτή την περίπτωση, η υπερβολή ήταν άξια λόγου. Καθώς η κάμερα του παιχνιδιού κινείται στους δρόμους που πλαισιώνουν ένα από τα κανάλια του Άμστερνταμ, ο φωτισμός και οι αντανακλάσεις το κάνουν να μοιάζει με βίντεο από smartphone και όχι με gameplay footage.

Η τέταρτη αποστολή στο MWII, που αποτελεί από μόνη της τη συνέχεια στο reboot της σειράς Modern Warfare Call of Duty, φέρνει τον λοχαγό John Price και τους συνεργάτες του στους δρόμους της ολλανδικής πρωτεύουσας για να ελέγξουν και να παρακολουθήσουν μια συνάντηση ενός μεξικανικού καρτέλ. Πρέπει να απαγάγουν ένα από τα μέλη του για να πάρουν στοιχεία, κάτι που απαιτεί κατασκοπεία, κατά τη διάρκεια της οποίας απολαμβάνουμε την όμορφη θέα της ιστορικής πόλης.

Στην πραγματικότητα, τα πλάνα του παιχνιδιού είναι σχεδόν ίδια με τον πραγματικό δρόμο που το ενέπνευσε. Ο διευθυντής αφήγησης της Infinity Ward, Jeffrey Keith Negus, μοιράστηκε επιτόπιο βίντεο από το σημείο που ενέπνευσε τη σκηνή στο παιχνίδι, αφήνοντας τους παίκτες να δουν πόσο αναπάντεχα κατάφεραν οι προγραμματιστές του παιχνιδιού να το αναπαραστήσουν, συμπεριλαμβανομένης της τυχαίας στιγμής που ένα πλοίο έτυχε να περάσει κάτω από την πεζογέφυρα.

Η ψευδαίσθηση γίνεται πιο φανερή μόλις κοιτάξεις προσεκτικά ένα συγκεκριμένο αντικείμενο ή όταν κάποιος από τα NPC τραβήξει το βλέμμα σου. Δεν υπάρχουν ούτε μάχες ούτε μεγάλα κομμάτια δράσης στο συγκεκριμένο επίπεδο, πράγμα που σημαίνει ότι οι προγραμματιστές θα μπορούσαν πιθανότατα να εστιάσουν την προσοχή τους στην τελειοποίηση των κυρίως στατικών λεπτομερειών.

Το όλο σκηνικό ήταν αρκετό για να κάνει κάποιους να αναρωτηθούν το τι θα μπορούσε να κάνει ένα από τα μεγαλύτερα στούντιο στο blockbuster gaming αν επέλεγε να βάλει αυτούς τους πόρους πίσω από οποιοδήποτε παιχνίδι που δεν ήταν το Call of Duty. «Φανταστείτε να ξόδευαν αυτά τα χρήματα σε ένα παιχνίδι όπου δεν θα πυροβολούσες απλά τύπους στη μούρη. Αυτή είναι μια όμορφη αναπαράσταση της πόλης και θα ήθελα πολύ να την εξερευνήσω, στο στυλ του Shenmue», έγραψε στο Twitter ο co-developer του Jazzpunk, Luis Hernandez.

Ο σχεδιαστής της Inkle Studio, Nat Clayton, ανέφερε κάτι παρόμοιο. «Το θέμα με αυτό το κλιπ είναι λιγότερο η οπτική πιστότητα που είναι αξιοσημείωτη. Δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε αυτή την πρόοδο στα γραφικά να χρησιμοποιείται για rendering πραγματικών τοποθεσιών, κάτι που θα αποτελούσε σταθμό σε άλλου είδους παιχνίδια», ανέφερε χαρακτηριστικά. Δυστυχώς, αυτά τα παιχνίδια τείνουν να μην πουλάνε τα 30 εκατομμύρια αντίτυπα το χρόνο που πουλάει το Call of Duty.