Επιβεβαίωση: Το νέο Call of Duty: Black Ops 6 θα βρίσκεται από την 1η μέρα κυκλοφορίας στο Game Pass

3 μήνες πριν
Call of Duty: Black Ops 6

Η MICROSOFT ανακοίνωσε και επίσημα ότι το τελευταίο παιχνίδι Call of Duty που θα κυκλοφορήσει το Φθινόπωρο με την ονομασία Black Ops 6, θα “ανέβει” στη συνδρομητική υπηρεσία Game Pass από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του.

Το Game Pass έχει αποτελέσει βασικό σημείο εστίασης για τη MICROSOFT τα τελευταία χρόνια, με την εξαγορά διάσημων στούντιο όπως η Bethesda και η Obsidian να οδηγεί στην ένταξη τόσο κλασικών τίτλων όσο και νέων κυκλοφοριών σε PC, Xbox και κινητές συσκευές έναντι μηνιαίας συνδρομής. Η προσθήκη του Call of Duty, ένα από τα δημοφιλέστερα franchise παιχνιδιών, αναμένεται να αυξήσει σημαντικά την αξία και την ελκυστικότητα του Game Pass, προσελκύοντας ενδεχομένως μεγάλο αριθμό νέων συνδρομητών.

Ωστόσο, η κίνηση αυτή έρχεται εν μέσω μιας σειράς απολύσεων και κλεισίματος στούντιο στο οικοσύστημα του Xbox, με πιο πρόσφατες επιπτώσεις στα αγαπημένα στούντιο Tango Gameworks και Arkane Austin. Η οικονομική πίεση μπορεί να αποδοθεί στη σημαντική εξαγορά της Activision Blizzard ύψους 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων και στις χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις των κονσολών Xbox. Αυτές προς το παρόν συμβαδίζουν με τους ρυθμούς του Xbox One, κάτι που σημαίνει ότι πωλούν τις μισές μονάδες από το PS5 της SONY.

Επιπλέον, το ίδιο το Game Pass αντιμετωπίζει προκλήσεις, αφού δεν κατάφερε να επιτύχει τους στόχους αύξησης των συνδρομητών το 2021 και το 2022, ενώ ο ρυθμός αύξησης επιβραδύνεται ακόμη περισσότερο το 2023, σύμφωνα με αναφορές των The Verge και IGN. Ο εγγενής κανιβαλισμός της υπηρεσίας από τις πωλήσεις παραδοσιακών παιχνιδιών, όπως επιβεβαιώθηκε από μια ρυθμιστική αρχή του Ηνωμένου Βασιλείου κατά τη διαδικασία συγχώνευσης της ACTIVISION BLIZZARD, ενέχει τον κίνδυνο να μετατραπεί το Game Pass σε μια δαπανηρή προσπάθεια μακροπρόθεσμα, εάν η αύξηση των συνδρομητών συνεχίσει να παραμένει στάσιμη.

Αν και η ένταξη του Call of Duty στο Game Pass από την πρώτη ημέρα θα μπορούσε να δώσει σημαντική ώθηση στην υπηρεσία, για αρκετούς αναλυτές τους χώρου αποτελεί ένα ριψοκίνδυνο στοίχημα για τη MICROSOFT. Τα εγγυημένα έσοδα από τις πωλήσεις του Call of Duty μπορεί να διακυβευθούν για χάρη της επιτυχίας του Game Pass, και μόλις δημιουργηθεί το προηγούμενο, μπορεί να είναι δύσκολο να επιστρέψει σε παραδοσιακά μοντέλα πωλήσεων για μελλοντικές κυκλοφορίες, αν η στρατηγική αποδειχθεί οικονομικά μη βιώσιμη.