Στη μεγαλύτερη εξαγορά της ιστορίας της και σίγουρα στη μεγαλύτερη στο χώρο του gaming με ευρύτερες συνέπειες για το χώρο, προχώρησε η Microsoft ανακοινώνοντας τη συμφωνία της με την Activision Blizzard.
Μόλις ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες λεπτομέρειες της συμφωνίας, η Microsoft θα προσθέσει στο πορτφόλιο της έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές βιντεοπαιχνιδιών, ο οποίος βρίσκεται πίσω από μερικά από τα μεγαλύτερα franchise του χώρου. Μερικά μόνο από αυτά είναι φυσικά τα Call of Duty, Diablo, Warcraft, Candy Crush, Overwatch και πολλά άλλα, με παρουσία σχεδόν σε όλες τις διαθέσιμες πλατφόρμες.
Το ποσό εξαγοράς έφτασε τα 68,7 δισ. δολάρια, ένα ποσό που απέχει αρκετά από τη δεύτερη μεγαλύτερη εξαγορά της ιστορίας της η οποία ήταν αυτή του LinkedIn με το ποσό των 26,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αυτό φανερώνει και την τεράστια σημασία που δίνει τα τελευταία χρόνια η Microsoft στο gaming, με τα παιχνίδια της Activision Blizzard να αναμένονται να κάνουν την εμφάνιση τους στο Xbox Game Pass, τη συνδρομητική υπηρεσία παιχνιδιών της εταιρείας. Με την ολοκλήρωση της συμφωνίας, οι συνδρομητές αναμένεται να έχουν στη διάθεσή τους τα περισσότερα κορυφαία παιχνίδια της εταιρείας, έτοιμα για κατέβασμα χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, και μάλιστα την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας τους σε ό,τι αφορά τις νέες κυκλοφορίες.
Όλα τα gaming studios που ανήκουν στη Microsoft
Την ίδια πολιτική άλλωστε ακολούθησε η εταιρεία και με τις προηγούμενες εξαγορές gaming studio όπως αυτή της ZeniMax Media στην οποία ανήκει η Bethesda, τα παιχνίδια της οποίας έκαναν την εμφάνισή τους στο Game Pass την ίδια μέρα που η συμφωνία οριστικοποιήθηκε. Το επόμενο διάστημα αναμένεται να διευκρινιστεί η πολιτική που θα ακολουθήσει η Microsoft στην κυκλοφορία των παιχνιδιών και για πλατφόρμες εκτός του Xbox και του PC, έχοντας όμως από τώρα διευκρινήσει ότι το μέλλον του Call of Duty είναι multiplatform.
Παράλληλα με την ανακοίνωση βόμβα της εξαγοράς, η Microsoft γνωστοποίησε ότι ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, αναλαμβάνει CEO στο νέο τμήμα Microsoft Gaming, στο οποίο θα ανήκει μεταξύ άλλων και η συνδρομητική υπηρεσία Game Pass. Αυτή συνεχίζει να συναντά τεράστια επιτυχία, κάτι που φαίνεται και από το γεγονός ότι διαθέτει 25 εκατομμύρια συνδρομητές, έχοντας παρουσιάσει αύξηση 30% σε ετήσια βάση.