Κοίταξε καλά την παραπάνω εικόνα. Πρόκειται για μία φωτογραφία της κουζίνας ενός μαγαζιού. Οι μάγειρες και το λοιπό προσωπικό λείπουν αλλά όλα τα άλλα είναι εκεί: τα σκεύη, τα συστατικά (ράμεν πρέπει να φτιάχνουν) έτοιμα και κομμένα, οι κατσαρόλες στη φωτιά, ένα ψυγείο στο βάθος μισάνοιχτο. Όλα καλά κι όλα ωραία μόνο που… η εικόνα που βλέπεις δεν είναι φωτογραφία αλλά δημιούργημα μίας ομάδας σχεδιαστών της NVIDIA με χρήση της πλατφόρμας NVIDIA Omniverse υπό την εποπτεία της Gabriele Leone, Senior Art & Design Director στην Team Green!
Τώρα που ελπίζουμε πως συνήλθες από το σοκ, να σε ενημερώσουμε ότι η εικόνα αυτή παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της GTC 2022, ενός συνεδρίου που διοργανώνει η NVIDIA (καμία σχέση με τη GDC) και απευθύνεται σε developers. Μολονότι αυτό που είδαμε δεν είναι τίποτε περισσότερο από μία απλή εικόνα, αντικατοπτρίζει πλήρως το όραμα της NVIDIA για το gaming του μέλλοντος. Σε κάμποσα, η αλήθεια είναι, χρόνια από σήμερα και με την αρωγή ακόμα ισχυρότερων καρτών γραφικών, θα μπορούσαμε να φτάσουμε σε επίπεδα φωτορεαλισμού στα video games εφάμιλλα με εκείνα της φωτογραφίας (φαντάσου τα σε περιβάλλον VR κιόλας).
Όπως ανέφερε η ίδια η Gabriele Leone, «τα πάντα (σ.σ. στην εικόνα) έχουν σχεδιαστεί στο χέρι. Με τον ίδιο τρόπο τους έχει δοθεί υφή, με χρήση του εργαλείου Substance Painter». Τα μέλη της ομάδας της χρησιμοποίησαν πέραν της πλατφόρμας Omniverse και του Substance, μια σειρά εργαλείων στα οποία συμπεριλαμβάνονται τα: Blender, Pixologic ZBrush, SideFX Houdini, Autodesk 3ds Max και RizomUV. Η δε NVIDIA παρουσίασε τη σκηνή μέσω ορισμένων πραγματικά εκπληκτικών πλάνων που κάνουν ακόμα και τους πλέον υποψιασμένους να πιστέψουν ότι πρόκειται για πλάνα από πραγματικό χώρο.
Έχοντας δει το παραπάνω tweet, σε προκαλούμε να φανταστείς πώς θα έμοιαζαν τίτλοι όπως τα Call of Duty, Elden Ring, The Witcher και Deus Ex αν ενσωμάτωναν τέτοια γραφικά. Υπομονή μια-δυο δεκαετίες και ίσως να μάθουμε…