Η BLIZZARD Entertainment, η εταιρεία πίσω από δημοφιλή franchises όπως το World of Warcraft, το Diablo και το Overwatch, ανακοίνωσε ότι δεν θα διοργανώσει το ετήσιο συνέδριό της, το BlizzCon, το 2024. Η εκδήλωση, η οποία αποτελούσε βασική κίνηση της εταιρείας από το 2005 έως το 2019, χρησίμευε ως πλατφόρμα για να γιορτάσει η εταιρεία τα παιχνίδια της, αλλά και να προχωρήσει σε σημαντικές ανακοινώσεις. Ωστόσο, λόγω της πανδημίας και των καταγγελιών για εχθρικό εργασιακό περιβάλλον, το BlizzCon δεν πραγματοποιήθηκε το 2020 και το 2022, ενώ το 2021 η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά online, χωρίς φυσικά να έχει σχέση με τη δια ζώσης εμπειρία. Παρά την επιτυχημένη επιστροφή το 2023 όπου μεταξύ άλλων στη σκηνή ανέβηκε και ο CEO της MICROSOFT Gaming, Phil Spencer, η εταιρεία αποφάσισε να μην προχωρήσει στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης για τη φετινή χρονιά.
Σε ένα blog post, η BLIZZARD αναγνώρισε ότι η απόφαση να ακυρώσει το φετινό BlizzCon δεν ελήφθη «ελαφρά τη καρδία», αναγνωρίζοντας τη σημασία της εκδήλωσης τόσο για την εταιρεία όσο και για τους οπαδούς της. Ωστόσο, η ανάρτηση αφήνει να εννοηθεί ότι η πιθανότητα επιστροφής της BlizzCon στο μέλλον είναι μεγάλη, δηλώνοντας ότι η εταιρεία παραμένει "εξίσου ενθουσιασμένη όσο ποτέ" για την επιστροφή της εκδήλωσης τα επόμενα χρόνια.
Πάντως για να αντισταθμίσει την απουσία του BlizzCon 2024, η BLIZZARD σχεδιάζει να μοιραστεί ενημερώσεις για τα παιχνίδια και τις επεκτάσεις της, όπως το World of Warcraft: The War Within και Diablo IV: Vessel of Hatred, μέσω διαφόρων καναλιών. Αυτά περιλαμβάνουν εμφανίσεις σε εμπορικές εκθέσεις και συνέδρια της βιομηχανίας, όπως η Gamescom, η σειρά Overwatch Championship Series στο DreamHack Dallas και DreamHack Stockholm, καθώς και πολλαπλές παγκόσμιες προσωπικές εκδηλώσεις για τον εορτασμό της 30ής επετείου του Warcraft franchise.