Το Minecraft συνεχίζει να σαρώνει συμπληρώνοντας 300 εκατομμύρια πωλήσεις

1 έτος πριν
Minecraft

Το Minecraft πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς πούλησε πάνω από 300 εκατομμύρια αντίτυπα, εδραιώνοντας τη θέση του ως το βιντεοπαιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις όλων των εποχών. Τα τελευταία στοιχεία πωλήσεων ξεπερνούν τον προηγούμενο κάτοχο του ρεκόρ Grand Theft Auto V, το οποίο πούλησε περίπου 185 εκατομμύρια αντίτυπα. 

Η εταιρεία ανάπτυξης του Minecraft, Mojang Studios, που ανήκει στη MICROSOFT, ανακοίνωσε το ορόσημο κατά τον εορτασμό της 15ης επετείου κυκλοφορίας του παιχνιδιού. Το στούντιο υπογράμμισε επίσης κάποια αξιοσημείωτα επιτεύγματα στο gameplay, όπως τα 15 εκατομμύρια pickaxes που κατασκευάστηκαν και τα 6,7 εκατομμύρια διαμάντια που ανακαλύφθηκαν.

Το Minecraft κυκλοφόρησε αρχικά για PC το 2009 και είναι πλέον διαθέσιμο σε PlayStation, Xbox, NINTENDO Switch, Android και iOS. Η cross-platform διαθεσιμότητα σημαίνει ότι οι συνολικές πωλήσεις μπορεί να περιλαμβάνουν πολλαπλά αντίγραφα που αγοράστηκαν από έναν χρήστη σε διαφορετικές συσκευές.

Οι πωλήσεις του Minecraft υπολογίζονται για τον αυτόνομο τίτλο και όχι ως ευρύτερο franchise. Όσον αφορά τις σειρές, το Minecraft εξακολουθεί να βρίσκεται πίσω από το Tetris με πάνω από 520 εκατομμύρια συνολικές πωλήσεις franchise και το Super Mario με περίπου 800 εκατομμύρια.

Αλλά για ένα μεμονωμένο παιχνίδι, το Minecraft έχει πλέον επισκιάσει όλο τον ανταγωνισμό μετά από χρόνια σταθερής δημοτικότητας. Η πανταχού παρούσα παρουσία του σε όλες τις πλατφόρμες και η απήχηση που ασκεί στις δημογραφικές ομάδες μικρών και μεγάλων συμβάλλει στη συνεχή δυναμική των πωλήσεων.

Για τον προγραμματιστή Mojang Studios και τη MICROSOFT, το Minecraft αποτελεί ένα εξαιρετικά πολύτιμο προϊόν, του οποίου η μακροζωία αψηφά τους τυπικούς κύκλους ζωής των βιντεοπαιχνιδιών αφού λίγοι τίτλοι διατηρούν τόσο ισχυρές πωλήσεις για πάνω από μια δεκαετία.

Ακόμα και όταν νέα παιχνίδια έρχονται και φεύγουν, το Minecraft παραμένει ως πολιτιστικό φαινόμενο που συνδέει ανθρώπους από γενιά σε γενιά. Οι εκπαιδευτικές του χρήσεις και η προσαρμογή του διευρύνουν την προσβασιμότητα και το βάθος του ως παιχνίδι.