Νέα εποχή στη σειρά Call of Duty με έμφαση στην καινοτομία

4 ώρες πριν
Αλλαγή στρατηγικής κυκλοφοριών για το Call of Duty

Τέλος στις διαδοχικές κυκλοφορίες Modern Warfare και Black Ops παιχνιδιών θα βάλει η ACTIVISION, σύμφωνα με ανακοίνωση που έκανε αυτή την εβδομάδα. Η εταιρεία στοχεύει να προσφέρει μια "απολύτως μοναδική εμπειρία κάθε χρόνο" στις μελλοντικές κυκλοφορίες Call of Duty, αλλάζοντας τη στρατηγική που ακολουθούσε τα τελευταία χρόνια.

Οι τελευταίες τέσσερις κυκλοφορίες της σειράς περιλάμβαναν τα Modern Warfare II (2022), Modern Warfare III (2023), Black Ops 6 (2024) και Black Ops 7 (2025), δημιουργώντας μοτίβο κυκλοφοριών back-to-back  παρόμοιων franchise. Το Black Ops 7 κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο με μικτές κριτικές, ενώ στην Ευρώπη το παιχνίδι είχε "απογοητευτική κυκλοφορία", σύμφωνα με το THE GAME BUSINESS.

Πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού, ο Yale Miller, Senior Director of Production της TREYARCH, είχε εκφράσει τις ανησυχίες του ότι τα Black Ops 6 και Black Ops 7 θα φαίνονταν υπερβολικά παρόμοια μεταξύ τους. Οι ανησυχίες φαίνεται να επιβεβαιώθηκαν με την αποδοχή της αγοράς.

Η ACTIVISION δηλώνει ότι θα "προχωρήσει σε καινοτομία που είναι ουσιαστική, όχι προσαυξητική". Παρότι δεν μοιράζεται τα σχέδιά της σήμερα, η εταιρεία αναμένει να το κάνει "όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή". Η ανακοίνωση τονίζει ότι "το μέλλον του Call of Duty είναι πολύ δυνατό" και πιστεύουν ότι οι καλύτερες ημέρες τους είναι μπροστά λόγω του βάθους και του ταλέντου των ομάδων ανάπτυξης.

Η "επόμενη εποχή" του Call of Duty θα "παραδώσει ακριβώς αυτό που θέλετε μαζί με κάποιες εκπλήξεις που σπρώχνουν το Franchise και το genre προς τα εμπρός". Φέτος, το Call of Duty αντιμετωπίζει ανταγωνισμό από το Battlefield 6 της EA, που πούλησε περισσότερα από 7 εκατ. αντίτυπα στις πρώτες τρεις ημέρες κυκλοφορίας και ήδη χαρακτηρίζεται από την EA ως το "best selling shooter game of the year". Επιπλέον, το Arc Raiders έχει πουλήσει περισσότερα από 4 εκατ. αντίτυπα, προσθέτοντας πίεση στην αγορά των shooter games.