Ντοκιμαντέρ αποκαλύπτει τις προκλήσεις ανάπτυξης του S.T.A.L.K.E.R. 2

21 ώρες πριν
S.T.A.L.K.E.R. 2

Η ανάπτυξη του S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl συνεχίζεται παρά τις αντιξοότητες που προκάλεσε ο πόλεμος στην Ουκρανία. Η GSC Game World, η εταιρεία πίσω από το πολυαναμενόμενο παιχνίδι, αποκάλυψε τις προκλήσεις που αντιμετώπισε μέσω ενός ντοκιμαντέρ με τίτλο "War Game: The Making of S.T.A.L.K.E.R. 2".

Το ντοκιμαντέρ, διάρκειας 97 λεπτών, είναι διαθέσιμο στο YouTube και παρουσιάζει την ιστορία της ομάδας ανάπτυξης κατά τη διάρκεια της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία. Ξεκινώντας με μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία της σειράς S.T.A.L.K.E.R., το ντοκιμαντέρ επικεντρώνεται στις επιπτώσεις του πολέμου στην ανάπτυξη του παιχνιδιού και στις ζωές των μελών της ομάδας.

Σύμφωνα με το ντοκιμαντέρ, ο διευθύνων σύμβουλος Ievgen Grygorovych και η σύζυγός του, εκτελεστική παραγωγός Mariia Grygorovych, προετοίμασαν σχέδια εκκένωσης για την ομάδα τους. Οργάνωσαν λεωφορεία που θα μετέφεραν τους εργαζομένους, τις οικογένειές τους και πρώην μέλη του προσωπικού στο Uzhhorod, μια πόλη στη δυτική Ουκρανία κοντά στα σύνορα του ΝΑΤΟ.

Η Mariia Grygorovych δήλωσε ότι αρχικά δεν ενημέρωσαν την ομάδα για τα λεωφορεία για να αποφύγουν τον πανικό. "Αμφέβαλλα για τον εαυτό μου και αναρωτιόμουν αν είχα χάσει τα λογικά μου", ανέφερε χαρακτηριστικά στο ντοκιμαντέρ.

Η ομάδα της GSC Game World αντιμετώπισε διάφορες προκλήσεις κατά τη διάρκεια της εκκένωσης:

  • Μεταφορά 183 υπαλλήλων, των οικογενειών τους και πρώην μελών του προσωπικού σε ξενοδοχείο στο Uzhhorod
  • 139 άτομα επέλεξαν να παραμείνουν στο Κίεβο
  • Η ομάδα κλήθηκε στο γραφείο στις 6 π.μ. μια Κυριακή του Φεβρουαρίου 2022
  • Οι εργαζόμενοι έπρεπε να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα, να οργανώσουν τις οικογένειές τους και να φροντίσουν τα κατοικίδιά τους

Η ρωσική επίθεση στο Κίεβο ξεκίνησε λίγο μετά την εκκένωση, προκαλώντας αναστάτωση στην ομάδα. Ένας προγραμματιστής ανέφερε ότι επρόκειτο να παραλάβει το διαβατήριο του νεογέννητου παιδιού του όταν ξεκίνησε η επίθεση. Άλλος δήλωσε ότι ένιωθε "προδότης" επειδή η μητέρα του αρνήθηκε να φύγει. Η Alina, μέλος της ομάδας, δήλωσε: "Υποσυνείδητα, ήμασταν όλοι έτοιμοι να πεθάνουμε".

Η Mariia και ο Ievgen Grygorovych συνόδευσαν όσους ήθελαν να εκκενωθούν στην κοντινή Ουγγαρία, ενώ άλλοι έμειναν πίσω για να πολεμήσουν. Η διαδικασία ήταν δύσκολη, καθώς τα σύνορα έκλειναν στις 6 μ.μ., αναγκάζοντας πολλούς να διασχίσουν τα σύνορα με τα πόδια μέσα στο ουκρανικό χειμωνιάτικο κρύο.

Μετά την έναρξη του πολέμου, πολλοί προγραμματιστές αναρωτήθηκαν αν θα συνέχιζαν να εργάζονται στο παιχνίδι. Ο εξοπλισμός τους, συμπεριλαμβανομένου ενός μεγάλου στούντιο motion capture, είχε μείνει στο Κίεβο. Κάποιοι δεν είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο ή δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν με τον έξω κόσμο. Ένας σχεδιαστής, ο Anton, εγκλωβίστηκε στο υπόγειό του και συνέχισε την ανάπτυξη με μολύβι και χαρτί.

Παρά τις δυσκολίες, η ομάδα κατάφερε να συνεχίσει την ανάπτυξη του παιχνιδιού. Δημιούργησαν ένα νέο γραφείο στην Πράγα, έκαναν εκ νέου casting για τους ηθοποιούς και οργάνωσαν χώρους εργασίας για τους προγραμματιστές που παρέμειναν στην Ουκρανία.

Η GSC Game World παρουσίασε το S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl στην Gamescom 2023 όπου το είδαμε από κοντά, αλλά λόγω της μέτριας υποδοχής, ανέβαλε την κυκλοφορία του παιχνιδιού για τις αρχές του 2024. Στη συνέχεια, η ημερομηνία κυκλοφορίας μετατέθηκε για τον Σεπτέμβριο και τώρα στοχεύει σε μια κυκλοφορία τον Νοέμβριο.

Το ντοκιμαντέρ "War Game: The Making of S.T.A.L.K.E.R. 2" αποτελεί μια συγκινητική καταγραφή των προκλήσεων που αντιμετώπισε η ομάδα της GSC Game World κατά τη διάρκεια του πολέμου στην Ουκρανία και της αποφασιστικότητάς τους να ολοκληρώσουν το έργο τους παρά τις αντιξοότητες.