Σύμφωνα με αναφορές του Bloomberg, οι πωλήσεις του συστήματος εικονικής πραγματικότητας PSVR2 της SONY παρουσιάζουν σταδιακή επιβράδυνση από την κυκλοφορία του τον Φεβρουάριο του 2023, οδηγώντας σε συσσώρευση αποθεμάτων. Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, η Ιαπωνική εταιρεία φέρεται να έχει παράγει πάνω από δύο εκατομμύρια μονάδες PSVR2.
Νωρίτερα φέτος, η σχετική επιτυχία του PSVR2 αμφισβητήθηκε όταν η SONY ανακοίνωσε μια σειρά από επερχόμενα παιχνίδια για τη συσκευή, κανένα από τα οποία δεν προερχόταν από τα δικά της στούντιο. Επιπλέον, στο πλαίσιο ενός κύματος καταστροφικών απολύσεων που επηρέασαν 900 υπαλλήλους, το στούντιο της SONY στο Λονδίνο, που επικεντρώνεται στην εικονική πραγματικότητα, προορίζεται για κλείσιμο.
Έξι εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του, η SONY ανακοίνωσε ότι το PSVR2 είχε πουλήσει σχεδόν 600.000 μονάδες. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η SONY πούλησε λίγο περισσότερες από ένα εκατομμύριο μονάδες κατά τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας. Τον περασμένο Δεκέμβριο, ο επικεφαλής της παγκόσμιας επιχειρηματικής δραστηριότητας της SIE, Eric Lempel, δήλωσε στους Financial Times ότι το PSVR2 αποτελεί "μια κάπως προκλητική κατηγορία αυτή τη στιγμή", προσθέτοντας ότι πίστευε πως "υπήρχαν γενικά υψηλότερες προσδοκίες για το τι θα προσέφερε η εικονική πραγματικότητα στο gaming". Φαίνεται ότι το PSVR2 είχε χαμηλές πωλήσεις κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου του 2023. Το RoadToVR παρακολούθησε τις πωλήσεις των Meta Quest 2 και 3 σε σύγκριση με το PSVR2 στο Amazon κατά τη διάρκεια των εορτών και διαπίστωσε ότι οι προτάσεις της Meta ξεπέρασαν σημαντικά σε πωλήσεις το PSVR2.
Ποιο είναι το μέλλον του PSVR2; Η SONY αυτή τη στιγμή δοκιμάζει τη συμβατότητα με PC, κάτι που, όπως ανέφερε, θα επέτρεπε στους παίκτες του PSVR2 να έχουν πρόσβαση σε περισσότερα παιχνίδια εικονικής πραγματικότητας μέσω PC. Αυτό ανοίγει την πόρτα στους χρήστες για πρόσβαση σε περισσότερα παιχνίδια που διαφορετικά δεν είναι διαθέσιμα στο PSVR2, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν αντιμετωπίζει την έλλειψη υποστήριξης από την ίδια τη SONY.