Το GOOGLE Calendar επιτρέπει τώρα στους χρήστες να πραγματοποιούν ραντεβού επί πληρωμή

1 έτος πριν
GOOGLE Calendar

Η δημοφιλής εφαρμογή “Ημερολόγιο” της GOOGLE, συνεργάζεται με την Stripe για να προσφέρει μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προγραμματίζουν πληρωμένα ραντεβού μέσω του δημοφιλούς διαδικτυακού εργαλείου.

Η λειτουργία, η οποία ανακοινώθηκε αυτή την εβδομάδα, επιτρέπει στους παρόχους ραντεβού να συνδέουν το λογαριασμό που διατηρούν στη Stripe, με αυτή του GOOGLE Calendar κατά τη δημιουργία ενός ραντεβού και να ορίζουν μια τιμή. Οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να δημιουργήσουν έναν νέο λογαριασμό Stripe από το Ημερολόγιο της GOOGLE, σύμφωνα με δημοσίευση στο blog.

Όταν οι πελάτες κλείνουν ένα ραντεβού, θα ανακατευθύνονται στο Stripe για να ολοκληρώσουν την πληρωμή. Η GOOGLE αναφέρει ότι δεν επεξεργάζεται και δεν αποθηκεύει πληροφορίες πληρωμής ούτε χρεώνει τέλη πλατφόρμας. Οποιαδήποτε ζητήματα πληρωμής ή επιστροφής χρημάτων θα πρέπει να αντιμετωπίζονται από τους παρόχους και τους πελάτες μέσω του Stripe.

Η GOOGLE αναφέρει ότι η λειτουργία αυτή αποσκοπεί στο να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να μειώσουν το φαινόμενο μη παρουσίας σε ένα ραντεβού, και να αυξήσουν τα έσοδά τους. Αναφέρει επίσης ότι η λειτουργία απλοποιεί τη διαδικασία διαχείρισης του χρόνου και των πληρωμών τόσο για τους παρόχους όσο και για τους πελάτες.

"Η απαίτηση πληρωμής εκ των προτέρων μπορεί να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να μειώσουν τις μη εμφανίσεις και να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους", αναφέρει η GOOGLE στην ανάρτηση της στο επίσημο blog. “Επιπλέον, αυτή η λειτουργία σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε το χρόνο και τις πληρωμές σας με απλό και απρόσκοπτο τρόπο".

Η λειτουργία είναι προς το παρόν διαθέσιμη για τους χρήστες του GOOGLE Workspace στις ΗΠΑ, τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Υποστηρίζει 135 νομίσματα και λειτουργεί με οποιαδήποτε συσκευή που διαθέτει το Ημερολόγιο GOOGLE. Η GOOGLE αναφέρει ότι σχεδιάζει να επεκτείνει τη λειτουργία σε περισσότερες χώρες και νομίσματα στο μέλλον.

Η λειτουργία αποτελεί μέρος των προσπαθειών της GOOGLE να βελτιώσει τα διαδικτυακά εργαλεία της για τις μικρές επιχειρήσεις, μια προσπάθεια που ξεκίνησε εν μέσω της πανδημίας. Η εταιρεία έχει επίσης εισαγάγει και άλλες λειτουργίες, όπως έξυπνες προτάσεις κρατήσεων, υπενθυμίσεις ραντεβού, ενσωμάτωση βιντεοδιάσκεψης και κουμπιά online κρατήσεων για το GOOGLE My Business.

Η GOOGLE δεν είναι ο μόνος τεχνολογικός γίγαντας που αξιοποιεί την αγορά του online προγραμματισμού ραντεβού. Η Microsoft έχει επίσης λανσάρει μια παρόμοια λειτουργία με την ονομασία Bookings, η οποία επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δέχονται online κρατήσεις και πληρωμές μέσω του Microsoft 365. Άλλοι παίκτες στον χώρο περιλαμβάνουν την Square, την Calendly, την Acuity Scheduling και την Zoho Bookings.