"Χάνει λάδια" το Threads της META

4 μήνες πριν
Threads logo

Το Threads, η νέα πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της META που βασίζεται σε κείμενα, σημείωσε πτώση στο χρονικό διάστημα συμμετοχής των χρηστών μετά από ένα λανσάρισμα-ρεκόρ. Η εφαρμογή, η οποία στηρίζεται στη βάση χρηστών του Instagram και ανταγωνίζεται το Twitter, ανέφερε 100 εκατομμύρια εγγραφές σε μόλις πέντε ημέρες. Ωστόσο, τα στοιχεία από τις Sensor Tower και Similarweb δείχνουν ότι ο αριθμός των καθημερινά ενεργών χρηστών και ο χρόνος που αφιερώνεται ανά χρήστη έχουν μειωθεί σημαντικά από τότε.

Σύμφωνα με την Sensor Tower, οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες του Threads μειώθηκαν κατά περίπου 20% από το Σάββατο έως την Τετάρτη και ο χρόνος που δαπανάται ανά χρήστη μειώθηκε κατά 50%, από 20 λεπτά σε 10 λεπτά. Η Similarweb ανέφερε πτώση άνω του 25% στους καθημερινούς ενεργούς χρήστες και άνω του μισού χρόνου χρήσης για τους χρήστες του Threads σε Android smartphones παγκοσμίως.

Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι το Threads δεν κατάφερε να διατηρήσει το ενδιαφέρον πολλών χρηστών που είχαν κατεβάσει αρχικά την εφαρμογή για να τη δουν, έχοντας πλέον το δύσκολο στόχο να βρει μια πιο συναρπαστική πρόταση για να ξανακερδίσει την προσοχή των χρηστών ανάμεσα στις πολλές προτάσεις στο χώρο των κοινωνικών δικτύων. Ο επικεφαλής του Threads, Adam Mosseri, δήλωσε ότι το Threads δεν σκοπεύει να δώσει προτεραιότητα στις ειδήσεις ή γενικότερα στην πολιτική, γεγονός που θα μπορούσε να περιορίσει την απήχησή του για πολλούς χρήστες του Twitter.

Ο διευθύνων σύμβουλος της META, Mark Zuckerberg, δήλωσε ότι το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης του Threads ήταν οργανικό και δεν καθοδηγήθηκε από προωθητικές ενέργειες και ότι είναι ενθουσιασμένος με την αρχική επιτυχία της εφαρμογής. Η εταιρεία δήλωσε ότι επικεντρώνεται στη διασφάλιση σταθερών επιδόσεων, στην παροχή νέων χαρακτηριστικών και στη βελτίωση της εμπειρίας τους επόμενους μήνες.

Το Threads βρίσκεται ακόμη στην αρχή του και είναι φυσικό η έκρηξη εγγραφών που συνόδευσε το λανσάρισμά του να εξασθενεί καθώς οι χρήστες εξερευνούν μια νέα υπηρεσία. Ωστόσο, η εφαρμογή θα πρέπει να ξεπεράσει την πρόκληση να κρατήσει τους χρήστες αφοσιωμένους και πιστούς σε ένα πολυπληθές και ανταγωνιστικό τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Σε κάθε περίπτωση, το μέλλον φαίνεται ευοίωνο για την εφαρμογή αν υπολογίσουμε ότι μέχρι στιγμής η παρουσία του Threads περιορίζεται σε λίγες χώρες, χωρίς να έχει κάνει ακόμα την εμφάνισή του στην Ευρώπη, κάτι που θα γίνει μέσα στη χρονιά σύμφωνα με τη META.