Σύμφωνα με το Bloomberg, την περασμένη εβδομάδα πραγματοποιήθηκε μια σημαντική συγκέντρωση στα κεντρικά γραφεία της APPLE, με τα 100 υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας να καταφθάνουν στο Steve Jobs Theater στο Cupertino της Καλιφόρνια. Η ομάδα, γνωστή ως Top 100, βρέθηκε εκεί για να δει το πιο σημαντικό νέο προϊόν της APPLE εδώ και χρόνια: το headset μικτής πραγματικότητας.
To demo που πραγματοποιήθηκε στη συγκεκριμένη ομάδα, σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο πριν από το φημολογούμενο δημόσιο ντεμπούτο του headset που έχει προγραμματιστεί για τον Ιούνιο στη WWDC 2023. Ήταν μια ευκαιρία για την ομάδα μικτής πραγματικότητας να συσπειρώσει τα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας γύρω από αυτό που θα μπορούσε να είναι η επόμενη σημαντική πλατφόρμα πέρα από το iPhone, το iPad, το Mac και το APPLE Watch.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, τα demo ήταν πολύ ενδιαφέροντα «και συναρπαστικά» όμως πολλά στελέχη βλέπουν καθαρά τις προκλήσεις της APPLE για να εισέλθει σε αυτή τη νέα αγορά.
Η μεικτή πραγματικότητα -μια κατηγορία που συνδυάζει την επαυξημένη και την εικονική πραγματικότητα- είναι ακόμη ένας νέος τομέας και πολύ πιο ριψοκίνδυνος από τις προηγούμενες προσπάθειες της APPLE να εισέλθει σε νέες αγορές. Με το Mac, το iPod, το iPhone, το APPLE Watch και το iPad, η εταιρεία ουσιαστικά δημιουργούσε μια καλύτερη έκδοση ενός προϊόντος που ο κόσμος γνώριζε. Με το νέο της headset, η APPLE θα πρέπει να εξηγήσει στους καταναλωτές γιατί θα ήθελαν να έχουν στην κατοχή τους ένα τέτοιο προϊόν.
Έχοντας αυτό κατά νου, τα στελέχη δίνουν έναν ρεαλιστικό τόνο μέσα στην εταιρεία αφού το νέο gadget δεν πρόκειται να συναντήσει μεγάλη επιτυχία από την πρώτη στιγμή, ακολουθώντας πιθανόν μια παρόμοια πορεία με το APPLE Watch.
Αν θυμάσαι, το APPLE Watch ξεκίνησε αρκετά αργά, με το λανσάρισμά του να συνοδεύεται με μέτριες εφαρμογές, ένα ακατάστατο περιβάλλον εργασίας, έναν αργό επεξεργαστή και έναν απροσδιόριστο σκοπό. Όμως με την πάροδο του χρόνου, η APPLE βελτίωσε τις δυνατότητες εφαρμογών τρίτων, απλοποίησε το λειτουργικό σύστημα και πρόσθεσε έναν ταχύτερο επεξεργαστή. Το προϊόν βρήκε επίσης τον ρόλο του. Ήταν ένα fitness tracker, ένας σύντροφος υγείας και ένας εύκολος τρόπος χειρισμού των ειδοποιήσεων που λαμβάνει ο χρήστης καθημερινά στο iPhone του κάτι που βρήκε ανταπόκριση από τους καταναλωτές. Μέσα σε οκτώ χρόνια, το APPLE Watch μετατράπηκε από ένα μικρό τμήμα της επιχείρησης της APPLE σε κεντρικό κομμάτι της στρατηγικής της.