Η META έτοιμη να ανακοινώσει απολύσεις "μεγάλης κλίμακας”

2 έτη πριν
meta

Η μητρική εταιρεία του Facebook, η META θα ανακοινώσει απολύσεις μεγάλης κλίμακας σύμφωνα με την Wall Street Journal. Το δημοσίευμα αναφέρει ότι η εταιρεία σχεδιάζει να περικόψει "πολλές χιλιάδες" θέσεις εργασίας και απ’ όλα τα τμήματα της εταιρείας. Η META απασχολεί σήμερα περισσότερα από 87.000 άτομα. Οι περικοπές θα μπορούσαν να είναι η μεγαλύτερη μείωση του εργατικού δυναμικού που πραγματοποιεί μια εταιρεία τεχνολογίας φέτος, ξεπερνώντας κατά πολύ τις απολύσεις που πραγματοποίησε το TWITTER αυτό το μήνα, χωρίς να λείπουν τα ευτράπελα. Οι περικοπές θα αποτελέσουν επίσης την πρώτη ευρεία αναδιάρθρωση στη 18χρονη ιστορία της META.

Αν και η META αρνήθηκε να σχολιάσει τις συγκεκριμένες πληροφορίες, εκπρόσωπος της εταιρείας υπέδειξε μια δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου Mark Zuckerberg κατά τη διάρκεια των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας για το τρίτο τρίμηνο του έτους. «Το 2023, θα εστιάσουμε τις επενδύσεις μας σε έναν μικρό αριθμό τομέων ανάπτυξης υψηλής προτεραιότητας. Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι ορισμένες ομάδες θα αυξηθούν σημαντικά, αλλά οι περισσότερες άλλες ομάδες θα παραμείνουν αμετάβλητες ή θα συρρικνωθούν το επόμενο έτος», είχε αναφέρει τότε χαρακτηριστικά. «Συνολικά, αναμένουμε να ολοκληρώσουμε το 2023 είτε με το ίδιο περίπου μέγεθος, είτε ακόμη και με έναν ελαφρώς μικρότερο εργατικό δυναμικό απ’ ότι υπάρχει τώρα».

Όπως επισημαίνει η ιστοσελίδα “The Journal”, η META αύξησε σημαντικά τους εργαζομένους της κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων ετών της πανδημίας του κορονοϊού, προσθέτοντας περισσότερους από 27.000 υπαλλήλους το 2020 και το 2021. Το όργιο προσλήψεων της εταιρείας συνεχίστηκε και τους πρώτους εννέα μήνες του 2022, περίοδο κατά την οποία προσέλαβε επιπλέον 15.344 υπαλλήλους. Ενώ η εταιρεία ήταν ένας από τους κύριους ωφελημένους της πανδημίας, η τύχη της άλλαξε τους τελευταίους μήνες μαζί με την τύχη άλλων μεγάλων εταιρειών τεχνολογίας. Τον Ιούλιο, η εταιρεία ανακοίνωσε την πρώτη μείωση των εσόδων της στην ιστορία της, μια μείωση την οποία η εταιρεία απέδωσε στο σκληρό ανταγωνισμό με το TikTok και στην κυκλοφορία της αμφιλεγόμενης λειτουργίας App Tracking Transparency της APPLE.

Παράλληλα, η αγάπη του Mark Zuckerberg για το metaverse δεν έχει μέχρι στιγμής καταφέρει να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες εσόδων για την εταιρεία, ενώ της έχει κοστίσει ακριβά. Από τις αρχές του 2021, η META έχει ξοδέψει 15 δισεκατομμύρια δολάρια για να κάνει την εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα mainstream με μικρή όμως επιτυχία, αποτελώντας ένα μακροπρόθεσμο στοίχημα.