Οι Android κατασκευαστές εξακολουθούν να μην παρέχουν τα έξι χρόνια ενημερώσεων που έχει ένας iPhone χρήστης, αλλά ορισμένοι κατασκευαστές προσπαθούν να καλύψουν αυτό το κενό. Η ONEPLUS προσθέτει ένα επιπλέον έτος στη διάρκεια ενημέρωσης ενός smartphone της και προσφέρει πλέον τέσσερα χρόνια σημαντικών ενημερώσεων λειτουργικού συστήματος και πέντε χρόνια ενημερώσεων ασφαλείας.
Το σχέδιο αυτό ταιριάζει με αυτό της SAMSUNG, αν και η νοτιοκορεατική εταιρεία προσφέρει μηνιαίες ενημερώσεις ασφαλείας, σε αντίθεση με την ONEPLUS. Η εταιρεία εξακολουθεί να υπόσχεται ενημερώσεις ασφαλείας μόνο κάθε δεύτερο μήνα. Η κατασκευάστρια εταιρεία του Android, η GOOGLE -που θα πίστευε κανείς ότι θα είχε το καλύτερο σχέδιο ενημέρωσης- βρίσκεται στη μακρινή τρίτη θέση, με μόνο τρία χρόνια ενημερώσεων λειτουργικού συστήματος και πέντε χρόνια ενημερώσεων ασφαλείας.
Υπάρχει ακόμα και ο χρόνος κυκλοφορίας των ενημερώσεων που πρέπει να λάβεις υπόψη. Από άποψη εκτέλεσης, η ONEPLUS είναι ταχύτερη από τη SAMSUNG, καθώς χρειάστηκε μόλις έναν μήνα για να στείλει το Android 13 στην τελευταία της ναυαρχίδα, ενώ η SAMSUNG χρειάστηκε δύο μήνες. Η Google κερδίζει εδώ, καθώς εξακολουθεί να είναι η μόνη εταιρεία Android που προσφέρει μια εμπειρία ενημερώσεων όπως η APPLE με ενημερώσεις της πρώτης ημέρας.
Το πρώτο smartphone που θα λάβει αυτή τη θεραπεία θα είναι πιθανότατα το ONEPLUS 11, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες. Η ONEPLUS περνάει μια δύσκολη συγχώνευση με την αδελφή εταιρεία της BBK, την OPPO, μια κίνηση που έφερε σημαντικές αρνητικές αλλαγές στο Android skin της ONEPLUS. Η ONEPLUS συνήθιζε να αναπτύσσει ένα εξαιρετικό ελαφρύ, αλλά προσαρμόσιμο build του Android, αλλά μετά τη συγχώνευση με την OPPO, το skin μοιάζει με ένα αντίγραφο του iOS.
Η ONEPLUS άλλαξε τη στρατηγική του λειτουργικού της συστήματος ένα μήνα πριν την κυκλοφορία του ONEPLUS 10, υποστηρίζοντας ότι θα απομακρυνθεί από το ενοποιημένο σύστημα της OPPO. Ένας μήνας δεν είναι αρκετός χρόνος για να γίνουν σημαντικές αλλαγές, οπότε είναι δύσκολο να πούμε ποια είναι η πραγματική στρατηγική σχεδιασμού της εταιρείας γύρω από το Android. Ωστόσο το σχέδιο ενημέρωσης έχει γίνει λίγο καλύτερο.