Η οικονομική ανακοίνωση του SPOTIFY για το δεύτερο τρίμηνο δείχνει ότι ο γίγαντας του music streaming δεν έχει ακόμη νιώσει τις επιπτώσεις της διαφαινόμενης παγκόσμιας ύφεσης. Σε αντίθεση με το Netflix, το οποίο ανέφερε πρόσφατα πτώση της συνολικής πελατειακής του βάσης, το SPOTIFY είδε τόσο τους δωρεάν όσο και τους συνδρομητικούς λογαριασμούς να αυξάνονται. Διαθέτει πλέον 433 εκατομμύρια χρήστες, από τα 422 εκατομμύρια που ανέφερε στο τέλος του πρώτου τριμήνου. 188 εκατομμύρια από αυτούς είναι ενεργοί συνδρομητές αφού διαθέτουν Premium λογαριασμό, ένα άλμα έξι εκατομμυρίων σε σχέση με τρεις μήνες πριν, ενώ άλλα τέσσερα εκατομμύρια έχουν εγγραφεί σε διαφημιστική βάση.
Παρά τους φόβους σε όλο τον κλάδο ότι οι προϋπολογισμοί των νοικοκυριών θα περικόψουν τα έξοδα ψυχαγωγίας για να κάνουν χώρο σε άλλα πιο αναγκαία έξοδα, το SPOTIFY έχει αποφύγει μέχρι στιγμής τις περικοπές κόστους. Η εταιρεία δήλωσε ότι ενώ παρακολουθεί το αβέβαιο περιβάλλον, είναι "ικανοποιημένη με την ανθεκτικότητα της επιχείρησης [της]". Τούτου λεχθέντος, η εταιρεία ξόδεψε μεγάλα ποσά για να βοηθήσει στην αύξηση του αριθμού των χρηστών της, με εκστρατείες μάρκετινγκ σχεδιασμένες να προσελκύσουν πίσω τους χρήστες που άφησαν τις συνδρομές τους να λήξουν ή που ήθελαν να επεκταθούν σε ένα οικογενειακό πρόγραμμα.
Οι δαπάνες μάρκετινγκ είχαν ως αποτέλεσμα να ανοίξει μια τρύπα στα οικονομικά της εταιρείας, με το SPOTIFY να καταγράφει τριμηνιαίες ζημίες ύψους 194 εκατ. ευρώ (197 εκατ. δολάρια). Η εταιρεία ποντάρει στην απότομη αύξηση των εσόδων τόσο από τις συνδρομές όσο και από τη διαφήμιση για να εξισορροπήσει αυτές τις απώλειες. Επιπλέον, το σχέδιό του SPOTIFY να στραφεί προς φθηνότερες μορφές ηχογραφημένου περιεχομένου, όπως τα podcasts και τα audiobooks, οδηγεί την εταιρεία σε μια πιο «συγκρατημένη» πληρωμή στις δισκογραφικές εταιρείες για τα δικαιώματα. Το ίδιο ισχύει ακόμα και αν οι καλλιτέχνες συνεχίσουν να αποδεικνύουν ότι στερούνται σημαντικού εισοδήματος από τα ευτελή δικαιώματα που καταβάλλονται ανά stream.
Το SPOTIFY αποτελεί με διαφορά τον κυρίαρχο παίκτη στο χώρο του music streaming, με την APPLE να ακολουθεί στη δεύτερη θέση με το APPLE Music.