Τα διαφημιστικά έσοδα του TWITTER σημειώνουν μείωση κατά 50%, παραδέχεται ο Musk

9 μήνες πριν
Elon Musk

Ο ιδιοκτήτης του TWITTER, Elon Musk, αναγνώρισε ότι η εταιρεία εξακολουθεί να έχει οικονομικές απώλειες λόγω της μείωσης των διαφημιστικών εσόδων κατά 50%. Ο Musk έγραψε πρόσφατα στο TWITTER: "Είμαστε ακόμα σε αρνητική ταμειακή ροή, λόγω της πτώσης των διαφημιστικών εσόδων κατά 50% καθώς και των πολλών χρεών. Πρέπει να φτάσουμε σε θετικές ταμειακές ροές πριν έχουμε την πολυτέλεια για οτιδήποτε άλλο". Σε άλλο tweet, ο Musk δήλωσε ότι το TWITTER δεν είδε την αναμενόμενη αύξηση των διαφημιστικών εσόδων τον Ιούνιο, αλλά ανέφερε ότι ο Ιούλιος φαίνεται πιο ελπιδοφόρος.

Ωστόσο, σε συνέντευξή του στο BBC πριν από τρεις μήνες, ο Musk εξέφρασε μια πιο αισιόδοξη προοπτική για τις ταμειακές ροές και τους διαφημιστές. Τότε, ανέφερε ότι το TWITTER πλησίαζε στην κερδοφορία και ότι οι διαφημιστές που είχαν φύγει μετά την εξαγορά του επέστρεφαν. Ο ίδιος είχε προηγουμένως ισχυριστεί ότι έσωσε το TWITTER από τη χρεοκοπία, αλλά η εταιρεία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σημαντικές οικονομικές προκλήσεις, οι οποίες οφείλονται κυρίως στο χρέος ύψους 13 δισεκατομμυρίων δολαρίων που συσσωρεύτηκε μετά την εξαγορά. Το χρέος αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπολογίζονται οι ετήσιες πληρωμές τόκων σε 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια.

Το TWITTER δεν αναφέρει πλέον δημοσίως τα έσοδά του από τότε που ιδιωτικοποιήθηκε υπό την ιδιοκτησία του Musk. Παρόλο που συγκεκριμένα στοιχεία εσόδων παραλείφθηκαν από την πρόσφατη ενημέρωση, η κατάσταση υποδηλώνει ότι η οικονομική κατάσταση της εταιρείας δεν έχει βελτιωθεί σημαντικά τους τελευταίους μήνες, χωρίς να αποκλείεται το γεγονός, αυτή να έχει επιδεινωθεί. Μια προηγούμενη έκθεση έδειξε ότι τα έσοδα και τα προσαρμοσμένα κέρδη του TWITTER μειώθηκαν κατά 40% σε ετήσια βάση τον Δεκέμβριο του 2022. Πολλοί διαφημιστές είχαν εγκαταλείψει την πλατφόρμα μετά την εξαγορά του Musk λόγω των αλλαγών στις πολιτικές συντονισμού του περιεχομένου και των κινήσεων του ίδιου του ιδιοκτήτη που δεν φανέρωναν σταθερότητα. 

Για να αντιμετωπίσει τις οικονομικές προκλήσεις, ο Musk εφάρμοσε μέτρα μείωσης του κόστους, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του αριθμού του προσωπικού του TWITTER τουλάχιστον κατά 60%. Ωστόσο, η εταιρεία βρίσκεται αντιμέτωπη με πολυάριθμες αγωγές από προμηθευτές και πρώην εργαζόμενους για απλήρωτους λογαριασμούς, μπόνους και αποζημιώσεις. Επιπλέον, η νέα εφαρμογή Threads της META αποτελεί σημαντική πρόκληση για τη βάση χρηστών του TWITTER, έχοντας συναντήσει τεράστια επιτυχία κατά το λανσάρισμά της.

Πρόσφατα, ο Musk ενόχλησε για ακόμη μια φορά τους χρήστες του TWITTER, περιορίζοντας τον αριθμό των tweets που μπορούν να βλέπουν κάθε μέρα. Ο ίδιος απέδωσε τον περιορισμό αυτό στους scrapers δεδομένων που πλημμύριζαν την πλατφόρμα με υπερβολική κίνηση και στη συνέχεια κατέθεσε αγωγές εναντίον των υποτιθέμενων scrapers. Αρχικά, οι χρήστες που ήταν συνδρομητές της υπηρεσίας TWITTER Blue μπορούσαν να διαβάζουν 6.000 αναρτήσεις την ημέρα, ενώ οι μη συνδρομητές περιορίζονταν σε 600 ή 300 αναρτήσεις την ημέρα, ανάλογα με το πόσα χρόνια ήταν μέλη. Αν και τα ανώτατα όρια έχουν αυξηθεί ελαφρώς, δεν έχουν αρθεί εντελώς.