Τα GOOGLE Maps για iOS και Apple CarPlay αποκτούν τη λειτουργία εμφάνισης ταχύμετρου

2 μήνες πριν
google maps speedometer ios iphone

Η GOOGLE εισάγει μια νέα λειτουργία ψηφιακού ταχύμετρου στα GOOGLE Maps για iPhone και Apple CarPlay. Η προσθήκη, που είναι διαθέσιμη στην πλατφόρμα Android από το 2019 και στην εφαρμογή Waze για σχεδόν μια δεκαετία, αναμένεται να ολοκληρωθεί στις επόμενες εβδομάδες.

Για να ενεργοποιήσουν τη λειτουργία ψηφιακού ταχυμέτρου, οι χρήστες πρέπει:

  1. να ανοίξουν τα GOOGLE Maps στο iPhone,
  2. να επιλέξουν το εικονίδιο του λογαριασμού τους,
  3. να μεταβούν στις ρυθμίσεις πλοήγησης και εμφάνισης χάρτη,και
  4. να ενεργοποιήσουν την επιλογή "Show speedometer".

Σύμφωνα με τις πρώτες αναφορές, το ταχύμετρο θα αλλάζει χρώμα για να υπενθυμίζει στους οδηγούς να τηρούν τα όρια ταχύτητας. Ωστόσο, η GOOGLE τονίζει ότι αυτή η λειτουργία είναι μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και οι οδηγοί θα πρέπει να βασίζονται στο ενσωματωμένο ταχύμετρο του οχήματός τους για την ακριβή ταχύτητα οδήγησης.

Η προσθήκη της λειτουργίας στα GOOGLE Maps για iOS και CarPlay μπορεί να θεωρηθεί ως μια προσπάθεια της GOOGLE να προσελκύσει χρήστες από το Waze, μια άλλη εφαρμογή χαρτογράφησης που ανήκει στην εταιρεία. Το GOOGLE Maps ανταγωνίζεται επίσης την εφαρμογή Maps της APPLE, η οποία είναι προεγκατεστημένη στα iPhone.

Το 2019, η GOOGLE πρόσθεσε λειτουργίες ταχύμετρου και ορίων ταχύτητας στην έκδοση Android του GOOGLE Maps, επιτρέποντας στους χρήστες να παρακολουθούν ευκολότερα τα όρια ταχύτητας και να ενημερώνουν ο ένας τον άλλον για παγίδες καμερών ταχύτητας. Την ίδια χρονιά, παρόμοιες λειτουργίες προστέθηκαν και στην έκδοση για iPhone, μαζί με τη δυνατότητα αναφοράς άλλων κινδύνων και καθυστερήσεων.

Το Waze, το οποίο εξαγοράστηκε από τη GOOGLE το 2013 έναντι περίπου 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, παραμένει δημοφιλές μεταξύ των οδηγών λόγω των λεπτομερών αναφορών κυκλοφορίας, του ταχύμετρου και άλλων προειδοποιήσεων. Παρά την επικάλυψη λειτουργιών με το GOOGLE Maps, η GOOGLE συνεχίζει να διατηρεί το Waze ως ξεχωριστή εφαρμογή, υποδηλώνοντας ότι η εφαρμογή εξακολουθεί να έχει σημαντικό αριθμό χρηστών.

Η κίνηση αυτή πάντως μπορεί να θεωρηθεί ως μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την ενοποίηση των καλύτερων χαρακτηριστικών από διαφορετικές εφαρμογές της εταιρείας.