Οι νεκρές διασημότητες είναι οι τελευταίες όπως φαίνεται που υποστηρίζουν το TWITTER Blue, τουλάχιστον σύμφωνα με τα σήματα επαλήθευσης που εφαρμόζονται στα προφίλ τους.
Ο Kobe Bryant, ο Norm Macdonald, ο Anthony Bourdain, ο Chadwick Boseman και ο Michael Jackson ήταν μεταξύ των διασημοτήτων που ο καθένας τους πήρε ένα μεταθανάτιο μπλε checkmark, το οποίο προστέθηκε στους λογαριασμούς τους στο TWITTER. Η υπηρεσία του Elon Musk ξεκίνησε από τις 20 Απριλίου την αφαίρεση του σχετικού σήματος πιστοποίησης ενός λογαριασμού απ’ όσους το είχαν μέχρι σήμερα, αφού πλέον ο καθένας μπορεί να το αποκτήσει φτάνει να έχει ενεργή συνδρομή στο TWITTER Blue.
Σε αυτά τα προφίλ, από το βράδυ του Σαββάτου, το σήμα δείχνει ευδιάκριτα ότι οι αποθανόντες διάσημοι είχαν εγγραφεί στο TWITTER Blue και είχαν επαληθεύσει τους τηλεφωνικούς τους αριθμούς. Ενώ κάποιος που ελέγχει την περιουσία των διασημοτήτων θα μπορούσε, θεωρητικά, να έχει επαληθεύσει τους σχετικούς λογαριασμούς, αρκετοί από αυτούς όπως του Bourdain έχουν παραμείνει αδρανείς τα χρόνια μετά το θάνατό τους, με μόνη αλλαγή το σήμα Verified Blue.
Σύμφωνα με μια έκθεση του TechCrunch, η επανεκκίνηση του TWITTER Blue -με προνόμια όπως ένα κουμπί επεξεργασίας και το νέο σήμα Verified, ήταν "απογοητευτική", αποφέροντας στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης μόλις 11 εκατομμύρια δολάρια σε συνδρομές για smartphones από τον περασμένο Δεκέμβριο όταν και ο Musk το επανέφερε.
Το TWITTER Blue, που διατίθεται με 8 δολάρια το μήνα, έχει προσελκύσει ελάχιστους νέους συνδρομητές από την επαναλειτουργία του, επιβεβαιώνει με δικές του εκτιμήσεις ο προγραμματιστής Travis Brown. Όπως αναφέρει, λιγότεροι από 600.000 λογαριασμοί πληρώνουν για την υπηρεσία. Και ενώ στον ιστότοπο έχουν εμφανιστεί καμπάνιες για τον αποκλεισμό ατόμων που είναι συνδρομητές στο TWITTER Blue, οι εγκρίσεις διασημοτήτων φαίνεται να αποτελούν μια προσπάθεια εμπορικής προώθησης της αντιδημοφιλούς υπηρεσίας, εικάζουν οι χρήστες.
Ωστόσο, τα μεταθανάτια σήματα TWITTER Blue ενδέχεται να προσκρούουν στους νόμους που προστατεύουν τους καταναλωτές από ψευδείς εγκρίσεις. Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα 3344.1 της Καλιφόρνια, κάθε πρόσωπο που χρησιμοποιεί το όνομα, τη φωνή, την υπογραφή ή την εικόνα μιας αποθανόντος προσωπικότητας - με οποιονδήποτε τρόπο - για σκοπούς διαφήμισης ή πώλησης προϊόντων, αγαθών ή υπηρεσιών, χωρίς τη συγκατάθεση του προσώπου, ευθύνεται για 750 δολάρια ή για το ποσό της πραγματικής ζημίας που υπέστη, όποιο από τα δύο είναι μεγαλύτερο.
«Λαμβάνοντας υπόψη ότι το μπλε checkmark δηλώνει ότι κάποιος είναι εγγεγραμμένος στο TWITTER blue και πληρώνει για ένα προϊόν, η ψευδής προσθήκη αυτού σε μεγάλους λογαριασμούς μπορεί να αποτελεί παραπλανητική εμπορική πρακτική», έγραψε στο TWITTER η Alejandra Caraballo, καθηγήτρια του Χάρβαρντ, προσθέτοντας: "Οποιοσδήποτε που του δίνεται αυτό χωρίς την έγκρισή του θα μπορούσε να έχει λόγους να εγείρει αγωγή ψευδούς έγκρισης. Η ενέργεια αυτή θα ήταν ξεχωριστή από μια έρευνα της FTC για παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές».