Το TWITTER αποφάσισε τελικά να χρεώνει 11 δολάρια το μήνα για τη συνδρομή TWITTER Blue στο iPhone, προκειμένου να καλύψει το 30% που παίρνει η APPLE από τις αγορές εντός εφαρμογών. Η εναλλακτική για τους χρήστες που ψάχνουν μια καλύτερη συνδρομή, είναι να προχωρήσουν στην αγορά της συνδρομής μέσα από την ιστοσελίδα της υπηρεσίας, όπου στην περίπτωση αυτή το κόστος πέφτει στα 8 δολάρια το μήνα.
Σύμφωνα με πηγές ορισμένοι υπάλληλοι έχουν ενημερωθεί για τη νέα τιμολόγηση, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος του TWITTER, Elon Musk, είναι γνωστός για τις γρήγορες αποφάσεις του, οπότε δεν είναι ακόμη σαφές αν τα σχέδια θα μπορούσαν να αλλάξουν τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον.
Το υψηλότερο κόστος αγοράς της συνδρομής μέσω iPhone θα επιτρέψει στο TWITTER να παρέχει στην APPLE το 30% των εσόδων από τις αγορές εντός εφαρμογής χωρίς να μειώσει σημαντικά τα κέρδη της εταιρείας. Η διαφορά στην τιμολόγηση πιθανότατα θα ενθαρρύνει τους περισσότερους πελάτες να εγγραφούν μέσω της web σελίδας, επιτρέποντας στο TWITTER να αποφύγει εντελώς την καταβολή προμήθειας στην APPLE.
Και άλλες εταιρείες, όπως το Spotify, έχουν χρεώσει στο παρελθόν υψηλότερες τιμές στο iPhone από ό,τι στο διαδίκτυο, αλλά αυτό συχνά οδηγεί σε σύγχυση τους καταναλωτές που δεν καταλαβαίνουν γιατί οι τιμές είναι διαφορετικές από συσκευή σε συσκευή. Η APPLE δεν έχει πρόβλημα με τις εταιρείες που χρεώνουν περισσότερο τις συνδρομές στις εφαρμογές από ό,τι στο διαδίκτυο.
Οι αλλαγές στις τιμές του TWITTER Blue έρχονται μετά από μια σύντομη διαμάχη μεταξύ του TWITTER και της APPLE. Ο Musk στις αρχές του μήνα επέκρινε τις χρεώσεις του App Store της APPLE και ισχυρίστηκε ότι η APPLE "απείλησε να αποκλείσει το TWITTER από το App Store της", αλλά αργότερα πήρε πίσω αυτή τη δήλωση μετά από συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο της APPLE, Tim Cook.
Ο Musk και ο Cook συναντήθηκαν στο APPLE Park και στη συνέχεια ο Musk δήλωσε ότι είχαν μια "καλή συζήτηση" και ότι υπήρξε μια "παρεξήγηση" σχετικά με την πιθανή αφαίρεση του TWITTER από το App Store.
Με την επανέναρξη, το TWITTER Blue αναμένεται να περιλαμβάνει διαφορετικά χρώματα σήματος για εταιρείες, κυβερνητικούς λογαριασμούς και ιδιώτες, καθώς και περιορισμούς στην αλλαγή των ονομάτων χρήστη και όρια στις εγγραφές για νεότερους λογαριασμούς. Όσοι έχουν ήδη το γνωστό μπλε checkmark θα το χάσουν «τους επόμενους μήνες» εκτός και αν προχωρήσουν σε συνδρομή, κάτι που για πολλούς είναι ασύμφορο.