Η Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου ανακοίνωσε ότι 25 ηχογραφήσεις που αντιπροσωπεύουν μερικούς από τους "καθοριστικούς ήχους της ιστορίας και του πολιτισμού του έθνους" θα προστεθούν στο Εθνικό Μητρώο Ηχογραφήσεων. Για πρώτη φορά, οι προσθήκες θα περιλαμβάνουν επίσης μουσική από βιντεοπαιχνίδι και συγκεκριμένα το εμβληματικό θέμα του Koji Kondo για το Super Mario Bros.
Υπάρχουν πολλά εμβληματικά κομμάτια μουσικής βιντεοπαιχνιδιών που είναι άμεσα αναγνωρίσιμα από τους παίκτες σε όλο τον κόσμο, όπως η μουσική "Type A" του Tetris και το θέμα του The Legend of Zelda. Αλλά το πρώτο κομμάτι μουσικής βιντεοπαιχνιδιών που προστέθηκε στο National Recording Registry της Βιβλιοθήκης του Κογκρέσου έπρεπε οπωσδήποτε να είναι το θέμα του Super Mario Bros. για πολλούς λόγους.
Το Super Mario Bros., το οποίο συνόδευσε το NES όταν κυκλοφόρησε η πρώτη κονσόλα της NINTENDO το 1985, όχι μόνο βοήθησε να σωθεί η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών μετά την καταστροφική της κατάρρευση το 1983, αλλά παραμένει ένα από τα δέκα δημοφιλέστερα βιντεοπαιχνίδια όλων των εποχών, με περίπου 58 εκατομμύρια αντίτυπα που έχουν πωληθεί μέχρι σήμερα. Το πρώτο επίπεδο του Super Mario Bros. θεωρείται επίσης ένα αριστούργημα στον σχεδιασμό παιχνιδιών, καθώς εισήγαγε τους παίκτες στους διάφορους μηχανισμούς και το gameplay της περιπέτειας με πλευρική κύλιση χωρίς να χρειάζεται κάποια εκμάθηση, και βοήθησε να καθιερωθεί ο Shigeru Miyamoto ως ένας από τους μεγαλύτερους σχεδιαστές βιντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών.
Άλλωστε όπως πολλοί αναφέρουν, ό,τι είναι ο Shigeru Miyamoto για το σχεδιασμό βιντεοπαιχνιδιών, είναι ο Koji Kondo για τη μουσική βιντεοπαιχνιδιών. Όπως και με τις ταινίες, ο συνθέτης βοήθησε να γίνουν τα soundtracks των βιντεοπαιχνιδιών τόσο αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας όσο και το gameplay και οι χαρακτήρες. Ενώ μάλιστα θα συνέθετε μουσική για παιχνίδια, συμπεριλαμβανομένων αμέτρητων τίτλων των The Legend of Zelda, Star Fox και άλλων αξέχαστων franchise της NINTENDO, το θέμα του Super Mario Bros. παραμένει η πιο αξιομνημόνευτη σύνθεση του Kondo (η Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου το αποκάλεσε "ίσως το πιο αναγνωρίσιμο θέμα βιντεοπαιχνιδιών στην ιστορία"). Βοήθησε επίσης να καταδειχθεί πόσο δημιουργικά μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το τσιπ ήχου της κονσόλας NES, κάτι που επεσήμανε η Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου σε ένα tweet.