Ο Cristiano Ronaldo έγινε ο πρώτος άνθρωπος που ξεπέρασε τα 500 εκατομμύρια followers στο Instagram μετά την ανάρτηση μιας διαφήμισης της Louis Vuitton με τον ίδιο και τον Lionel Messi, έναν ακόμη σπουδαίο ποδοσφαιριστή.
Ο μόνος λογαριασμός με περισσότερους followers είναι η επίσημη σελίδα του Instagram, που ανήκει στην Meta Platforms Inc, όπως επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης. Ο Αργεντινός Messi είναι ο δεύτερος πιο δημοφιλής διάσημος με 376 εκατομμύρια followers, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του λογαριασμού του. Τον ακολουθεί από κοντά η Kylie Jenner, με 372 εκατομμύρια.
Στη διαφήμιση, ο Ronaldo και ο Mesi, οι οποίοι αγωνίζονται με τις εθνικές τους ομάδες στο Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ, στηρίζονται σε βαλίτσες και χώρους αποθήκευσης με το σήμα της Louis Vuitton ενώ παίζουν σκάκι. Ο Πορτογάλος παίκτης δημοσίευσε την εικόνα, που τραβήχτηκε από τη φωτογράφο Annie Leibovitz, τις προηγούμενες ημέρες, και από τότε η εξέλιξη ήταν θεαματική.
Δύο μέρες μετά, η φωτογραφία είχε συγκεντρώσει περισσότερα από 36,8 εκατομμύρια likes. Η φωτογραφία με τα περισσότερα likes στην πλατφόρμα παραμένει η ανάρτηση του λογαριασμού @world_record_egg, με 55,9 εκατομμύρια likes να έχουν συγκεντρωθεί από το 2019, δήλωσε εκπρόσωπος του Instagram, προσθέτοντας ότι η εταιρεία διατηρεί στοιχεία μόνο για τους τελευταίους τρεις μήνες.
Το 2010, η Leibovitz φωτογράφισε επίσης μια άλλη γενιά ποδοσφαιριστών για τη γαλλική εταιρεία πώλησης πολυτελών ειδών. Σε εκείνη τη διαφήμιση πρωταγωνιστούσαν ο Pele, ο Zinedine Zidane και ο αείμνηστος Diego Maradona και είχε επίσης κυκλοφορήσει πριν από το Παγκόσμιο Κύπελλο εκείνης της χρονιάς.
Εκπρόσωπος της Louis Vuitton δήλωσε ότι ήταν η πρώτη φορά που και οι δύο παίκτες συμμετείχαν σε διαφήμιση για τη γαλλική μάρκα, αλλά αρνήθηκε να πει το κασέ του καθενός από αυτή τη διαφήμιση. Το ακόμα πιο εντυπωσιακό πάντως γεγονός είναι ότι οι δύο σταρ δεν συναντήθηκαν ποτέ από κοντά, με τη φωτογράφιση να γίνεται ξεχωριστά και το τελικό αποτέλεσμα να αναλαμβάνει το Photoshop.
Σε ανάρτησή του στο Instagram, ο Antoine Arnault, ο οποίος είναι επικεφαλής της εικόνας και της επικοινωνίας στον όμιλο πολυτελείας LVMH,Moet Hennessy, δήλωσε ότι είναι "πραγματικά υπερήφανος" που βοήθησε στην πραγματοποίηση αυτής της καμπάνιας. Περιέγραψε τους παίκτες ως «δύο βασιλιάδες. Δύο είδωλα».
Από την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου, ο Ronaldo, 37 ετών, έχει επίσης αναρτήσει διαφημίσεις για την πλατφόρμα ανταλλαγής κρυπτονομισμάτων Binance και για μια μάρκα σαμπουάν κατά της πιτυρίδας.