Τα ΜΜΜ της Νέας Υόρκης εγκαταλείπουν τις ειδοποιήσεις για το κοινό μέσω Twitter

1 έτος πριν
μετρό Νέας Υόρκης

Η Μητροπολιτική Αρχή Μεταφορών της Νέας Υόρκης (MTA) ανακοίνωσε ότι δεν θα δημοσιεύει πλέον ειδοποιήσεις και πληροφορίες για τα δρομολόγια στο Twitter, επικαλούμενη αμφιβολίες σχετικά με την αξιοπιστία της πλατφόρμας. Αντ' αυτού, κατευθύνει τους επιβάτες στην ιστοσελίδα της, στις εφαρμογές και στις ειδοποιήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή κινητού τηλεφώνου.

Η MTA εξήγησε την απόφασή της σε ένα νήμα στο Twitter, δηλώνοντας ότι το συγκεκριμένο μέσο δεν ήταν πλέον αξιόπιστο για την παροχή των συνεπών ενημερώσεων που περιμένουν οι επιβάτες. Η πρόσβαση του MTA στη δημοσίευση ειδοποιήσεων για τις υπηρεσίες ανεστάλη την περασμένη εβδομάδα με αποτέλεσμα η υπηρεσία να αποφασίσει να αποχαιρετήσει το Twitter για χρήση ειδοποιήσεων που αφορούν πληροφορίες για τις υπηρεσίες.

Σύμφωνα με το Bloomberg, το Twitter είχε ζητήσει από το MTA να καταβάλει 50.000 δολάρια το μήνα για να συνεχίσει τη λειτουργία του. Νωρίτερα αυτό το μήνα, το MTA ήταν ένας από τους πολυάριθμους λογαριασμούς που οι αυτοματοποιημένες ειδοποιήσεις υπηρεσιών διακόπηκαν λόγω αλλαγών στη διεπαφή προγραμματισμού εφαρμογών (API) του Twitter. Μεταξύ άλλων, το Bay Area Rapid Transit (BART) του Σαν Φρανσίσκο και αρκετοί λογαριασμοί που μεταδίδουν αυτοματοποιημένα σημαντικές ειδοποιήσεις διαφόρων γεγονότων, αποκλείστηκαν προσωρινά από την ανάρτηση ενημερώσεων. Ο λόγος είναι η προσπάθεια του ιδιοκτήτη του Twitter, Elon Musk, να χρεώνει την πρόσβαση στο API και μάλιστα με ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό. Αναφορές κάνουν λόγο για ποσά που φτάνουν ακόμα και τις 50.000 δολάρια μηνιαίως για το μεγαλύτερο πακέτο που είναι διαθέσιμο στο Twitter API, και το οποίο έχει τα μεγαλύτερα όρια. 

Η αλλαγή πάντως σε ό,τι αφορά τα ΜΜΜ της Νέας Υόρκης είναι μεγάλη για τους επιβάτες που είχαν αρχίσει να βασίζονται στο Twitter για σημαντικές ειδοποιήσεις. Ενώ οι άλλες επιλογές του MTA μπορούν να καλύψουν το κενό, είναι μια απώλεια τόσο για την υπηρεσία όσο και για την πλατφόρμα microblogging. Μέχρι στιγμής, άλλοι μεγάλοι οργανισμοί μεταφορών δεν έχουν ακόμη εγκαταλείψει το Twitter. Το BART, για παράδειγμα, συνεχίζει να χρησιμοποιεί το Twitter, ενώ παρακολουθεί στενά την κατάσταση.