Το Call of Duty γίνεται επίσημα και επιτραπέζιο παιχνίδι

11 μήνες πριν
Call of Duty

Η άκρως δημοφιλή σειρά videogame, Call of Duty αποκτά ένα επίσημο επιτραπέζιο παιχνίδι, και για κάποιο λόγο χρειάζεται να περάσει πρώτα από το Kickstarter.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, το Call of Duty αποκτά ένα επίσημο επιτραπέζιο παιχνίδι που θα κυκλοφορήσει το 2024, αφού πρώτα θα πρέπει να ολοκληρωθεί η καμπάνια χρηματοδότησής του μέσω του Kickstarter, κάτι που θα γίνει αργότερα μέσα στο έτος. Το επιτραπέζιο παιχνίδι Call of Duty θα μεταφέρει "την αναγνωρισμένη εμπειρία του Call of Duty, αυτή τη φορά στα επιτραπέζια παιχνίδια", υπόσχεται το δελτίο τύπου. "Οι παίκτες θα γίνουν επίλεκτοι Operators και θα μπουν στη μάχη με χαρακτηριστικά όπλα και μοναδικές ικανότητες μάχης. Με μια συναρπαστική σειρά από εμβληματικούς χάρτες, μια ποικιλία από διαφορετικούς τρόπους παιχνιδιού και ομαδικούς στόχους, οι παίκτες θα ανατινάξουν τους εχθρούς με το διαισθητικό σύστημα δράσης του παιχνιδιού".

Οι πιθανότητες ένα επιτραπέζιο παιχνίδι να μην μπορεί να αποτυπώσει τη συγκίνηση ενός 360 fps παιχνιδιού είναι σίγουρα πολλές ενώ πρέπει να γίνει ξεχωριστή αναφορά στην απόφαση της BLIZZARD ACTIVISION να μην χρηματοδοτήσει απευθείας την ανάπτυξη του παιχνιδιού. Το Call of Duty είναι η πιο πολύτιμη σειρά βιντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών, σε σημείο που απλά ή ύπαρξή του απειλεί να ανατρέψει την προτεινόμενη εξαγορά της BLIZZARD ACTIVISION από τη MICROSOFT ύψους 69 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Με τεράστια έσοδα να συνοδεύουν κάθε κυκλοφορία του, παραμένει το ερώτημα για ποιο λόγο ακόμα και η μεταφορά του παιχνιδιού στα επιτραπέζια, χρειάζεται μια εκστρατεία crowdfunding.

Μια σχετική απάντηση παίρνουμε από τον Robert Geistlinger, πρόεδρο της Arcane Wonders, της εταιρείας που αναπτύσσει το επιτραπέζιο παιχνίδι, και ο οποίος δηλώνει ότι κάτι τέτοιο είναι αναγκαίο.

«Είναι αρκετά συνηθισμένο για τα επιτραπέζια παιχνίδια να χρηματοδοτούνται από το πλήθος, και φυσικά πρόκειται για ένα επίσημα αδειοδοτημένο παιχνίδι που παράγεται από εμάς εδώ στην Arcane Wonders», δήλωσε ο Geistlinger. «Η ομάδα της ACTIVISION ήταν ένας θαυμάσιος συνεργάτης που μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε και να παίξουμε στον κόσμο τους, αλλά στο τέλος της ημέρας, αυτή είναι η δική μας εμπειρία που μεταφέρουμε στους παίκτες και η ομάδα αυτή μας επέτρεψε ευγενικά να χρησιμοποιήσουμε όποια εργαλεία και πλατφόρμες θεωρούμε απαραίτητα για να φτιάξουμε την καλύτερη έκδοση του παιχνιδιού μας για τους οπαδούς τους».

Τα παραπάνω έχουν νόημα ειδικά όταν δούμε και κάποιες άλλες πρόσφατες μεταφορές δημοφιλών βιντεοπαιχνιδιών, που έγιναν επιτραπέζια παιχνίδια. Συγκεκριμένα τα  Wolfenstein, Monster Hunter και Cyberpunk 2077 ακολούθησαν την ίδια τακτική, με τη χρηματοδότησή τους να γίνεται μέσω του Kickstarter, με τις σχετικές καμπάνιες να συναντάνε μεγάλη επιτυχία.