Η SONY ανησυχεί ότι η MICROSOFT θα σαμποτάρει το Call of Duty για το PlayStation

1 έτος πριν
Call of Duty

Η SONY εξέθεσε τις ανησυχίες της σχετικά με την προτεινόμενη εξαγορά της Activision Blizzard από τη MICROSOFT, συμπεριλαμβανομένων πολλών φόβων για το μέλλον του Call of Duty της Activision. Σε νέα έγγραφα που υποβλήθηκαν στην Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) του Ηνωμένου Βασιλείου, η SONY αναφέρει ότι ανησυχεί ότι η MICROSOFT θα μπορούσε να αυξήσει την τιμή του Call of Duty, να το καταστήσει διαθέσιμο μόνο στη δική της συνδρομητική υπηρεσία Xbox Game Pass, ακόμη και να υποβαθμίσει στρατηγικά ή τυχαία την ποιότητα και τις επιδόσεις του Call of Duty στο PlayStation.

Η SONY επικαλείται μια συγκεκριμένη υποθετική κατάσταση, όπου η MICROSOFT θα μπορούσε να κυκλοφορήσει ένα παιχνίδι Call of Duty στο PlayStation που θα είχε σφάλματα και λάθη. Ακολουθεί ολόκληρο το παράδειγμα της SONY:

"Η MICROSOFT θα μπορούσε να κυκλοφορήσει μια έκδοση του Call of Duty για το PlayStation, στην οποία σφάλματα και λάθη εμφανίζονται μόνο στο τελικό επίπεδο του παιχνιδιού ή μετά από μεταγενέστερες ενημερώσεις. Ακόμα και αν τέτοιες υποβαθμίσεις μπορούσαν να εντοπιστούν γρήγορα, η όποια διόρθωση θα ερχόταν πιθανότατα πολύ αργά, οπότε η κοινότητα των παικτών θα είχε χάσει την εμπιστοσύνη της στο PlayStation ως χώρο για να παίξει κανείς το Call of Duty. Πράγματι, όπως πιστοποιεί το Modern Warfare II, το Call of Duty έχει τις μεγαλύτερες πωλήσεις του μόλις τις πρώτες εβδομάδες κυκλοφορίας. Αν γινόταν γνωστό ότι η απόδοση του παιχνιδιού στο PlayStation ήταν χειρότερη από ό,τι στο Xbox, οι παίκτες του Call of Duty θα μπορούσαν να αποφασίσουν να στραφούν στο Xbox, φοβούμενοι ότι θα έπαιζαν το αγαπημένο τους παιχνίδι σε ένα χώρο δεύτερης κατηγορίας ή λιγότερο ανταγωνιστικό."

Η SONY δεν κάνει σαφές αν το παραπάνω σενάριο θα ήταν σκόπιμη ζημιά ή ένα σενάριο "παίζει καλύτερα στο Xbox", όπου οι στενοί δεσμοί της MICROSOFT με το Call of Duty θα το έκαναν να λειτουργεί καλύτερα σε αυτή την πλατφόρμα. Αλλά γενικότερα, η SONY φοβάται ότι η MICROSOFT μπορεί να προσπαθήσει στρατηγικά να σαμποτάρει το Call of Duty στο PlayStation με πολλαπλούς τρόπους: "υποβαθμίζοντας την ποιότητα και την απόδοση του Call of Duty στο PlayStation σε σύγκριση με το Xbox", "υποβαθμίζοντας το Call of Duty ώστε να αγνοήσει χαρακτηριστικά ειδικά για το PlayStation (π.χ. καλύτερα haptics του χειριστηρίου)" ή "περιορίζοντας, υποβαθμίζοντας ή μη επενδύοντας στην εμπειρία multiplayer στο PlayStation".

Δεν είναι εντελώς περίεργο ότι η SONY θα ανησυχούσε για το γεγονός ότι η MICROSOFT δίνει προτεραιότητα στο Call of Duty στη δική της πλατφόρμα Xbox ή αγνοεί τα νέα χαρακτηριστικά του hardware της SONY. Και οι δύο εταιρείες μάχονται για τα δικαιώματα του Call of Duty εδώ και χρόνια, με τα αποκλειστικά skins, τα μπόνους και τα πακέτα να αποτελούν μέρος των στρατηγικών και των δύο εταιρειών για να προσελκύσουν τους παίκτες των κονσολών στις πλατφόρμες τους.

Ωστόσο, είναι απίθανο η MICROSOFT να σαμποτάρει σκόπιμα το Call of Duty στο PlayStation με διάφορα bugs. Αν και αυτό θα μπορούσε να κάνει μια κονσόλα PlayStation να φαίνεται κακή, είναι πολύ πιο πιθανό να προκαλέσει αντιδράσεις για την Activision και τη MICROSOFT αντ' αυτού. Η πραγματικότητα θα μπορούσε να είναι πολύ πιο απλή. Η MICROSOFT και η Activision μπορεί τελικά να δώσουν προτεραιότητα στη διόρθωση bugs στις εκδόσεις Xbox του παιχνιδιού, επειδή οι προγραμματιστές τους είναι απλώς πιο εξοικειωμένοι με την πλατφόρμα ή η έκδοση διορθώσεων θα μπορούσε να είναι ταχύτερη στο Xbox.