Microsoft: Το Call of Duty θα κυκλοφορεί στο PlayStation όσο καιρό υπάρχει το PlayStation

1 έτος πριν
Call of Duty

Ο επικεφαλής του Xbox της Microsoft, Phil Spencer, δήλωσε ότι σκοπεύει να συνεχίσει να κυκλοφορεί το Call of Duty στο PlayStation «όσο κυκλοφορεί στην αγορά η κονσόλα της Sony». Η νέα υπόσχεση έρχεται λίγες εβδομάδες αφότου η Sony έκανε σαφές ότι βρίσκει την προσφορά για την επέκταση της cross-platform πρόσβασης του Call of Duty για τρία χρόνια μετά την ισχύουσα συμφωνία ως «ανεπαρκή». Παράλληλα η Microsoft αντιμετωπίζει συνεχή έλεγχο από διεθνείς κυβερνήσεις σχετικά με την προτεινόμενη εξαγορά της Activision Blizzard ύψους 69 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

«Δεν θα πάρουμε το Call of Duty από το PlayStation», δήλωσε ευθέως ο Spencer σε συνέντευξή του στο podcast Same Brain. «Δεν είναι αυτή η πρόθεσή μας».

Αντ' αυτού, ο Spencer δήλωσε ότι το σχέδιο της Microsoft για το Call of Duty είναι «παρόμοιο με αυτό που κάναμε με το Minecraft», το οποίο έχει παραμείνει ένα cross-platform παιχνίδι από τότε που η Microsoft εξαγόρασε την εταιρεία ανάπτυξης Mojang για 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2014. Από τότε, είπε ο Spencer, «επεκτείναμε τα μέρη όπου ο κόσμος μπορεί να παίξει Minecraft... και αυτό ήταν καλό για την κοινότητα του Minecraft, κατά τη γνώμη μου. Θέλω να κάνω το ίδιο καθώς σκεφτόμαστε πού μπορεί να φτάσει το Call of Duty με την πάροδο των ετών».

Ο Spencer έγινε ακόμα πιο συγκεκριμένος σχετικά με την τύχη του Call of Duty κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Wall Street Journal Live. «Αυτό το franchise θα συνεχίσει να διατίθεται στο PlayStation εγγενώς και δεν έχουμε σχέδια απλά να το κυκλοφορήσουμε για 2-3 χρόνια και στη συνέχεια να το αποσύρουμε δίνοντας προτεραιότητα στη δική μας κονσόλα ή το cloud» είπε. «Η πρόθεσή μας είναι να συνεχίσουμε να διαθέτουμε το Call of Duty στο PlayStation για όσο καιρό αυτό έχει νόημα... η τεχνολογία βρίσκεται πάντα σε κάποια μορφή μετάβασης».

Και ενώ ο Spencer πρόσθεσε ότι θα ήθελε πολύ να κυκλοφορήσει μια έκδοση του Call of Duty στο Switch, ανέφερε ότι η πιο ενδιαφέρουσα έκδοση του παιχνιδιού, από επιχειρηματικής άποψης, είναι αυτή που έχει ήδη επιτυχία στις πλατφόρμες για smartphones. «Όταν σκεφτόμαστε ότι 3 δισεκατομμύρια άνθρωποι παίζουν βιντεοπαιχνίδια, υπάρχουν μόνο περίπου 200 εκατομμύρια νοικοκυριά που παίζουν σε κάποια κονσόλα», δήλωσε ο Spencer. «Η συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων που παίζουν το κάνουν στη συσκευή που έχουν ήδη στην τσέπη τους, που είναι φυσικά το τηλέφωνό τους».

Σε σύγκριση με τις δυνατότητες αυτής της αγοράς των smartphone, η ιδέα του πολέμου στο PlayStation, στη συνεχιζόμενη μάχη του Xbox έναντι της κονσόλας της Sony μοιάζει σχεδόν με δευτερεύουσα σκέψη για τον Spencer. «Φτιάξαμε ένα μοντέλο συμφωνίας και όπως το βλέπουμε, πουθενά σ' αυτή τη συμφωνία το PlayStation δεν πρόκειται να έχει μικρότερη συμμετοχή ή οτιδήποτε άλλο», δήλωσε στο Same Brain. «Αυτό δεν είναι καθόλου μέρος του επιχειρηματικού μας μοντέλου και γενικότερα αυτού που προσπαθούμε να επιτύχουμε».