Το Android διαθέτει πλέον ένα νέο 3D λογότυπο, το οποίο αντικαθιστά το επίπεδο κεφάλι ενός “Bugdroid” που παρουσιάστηκε το 2019. Υπάρχει επίσης μια νέα γραμματοσειρά για το λεκτικό σήμα, το οποίο τώρα γράφει με κεφαλαίο το "A" στο "Android". Η GOOGLE χρησιμοποιεί το νέο λογότυπο και το wordmark από τις αρχές του έτους, χωρίς να έχει προχωρήσει σε κάποια επίσημη ανακοίνωση. Η ταυτότητα του Android έχει ωριμάσει παράλληλα με το λειτουργικό σύστημα, με το λογότυπο να εξελίσσεται από ένα Bugdroid πλήρους μεγέθους στο κεφάλι Bugdroid που πλέον συνδέουμε με το Android. Το λεκτικό σήμα έχει επίσης εξελιχθεί μέσα από μερικές εκδόσεις, φτάνοντας στο ευανάγνωστο avatar το 2019, το οποίο οι πάντες γνωρίζουν. Η Google ενημέρωσε το λογότυπο Android και το λεκτικό σήμα στο avatar του 2023.
Εντοπίσαμε τη Google να χρησιμοποιεί ευρέως το νέο τρισδιάστατο λογότυπο και το wordmark του Android στη CES 2023 τον περασμένο Ιανουάριο, χωρίς η εταιρεία να ανακοινώσει επίσημα την αλλαγή. Το νέο λογότυπο Bugdroid είναι τρισδιάστατο, κάτι που δίνει τη δυνατότητα στην εταιρεία να “παίξει” με το φως και τις σκιές για να δημιουργήσει διάφορες εκδόσεις. Σίγουρα το πράσινο χρώμα δεν βρίσκεται ανάμεσα στις αλλαγές, και παραμένει ως σήμα κατατεθέν της κορυφαίας mobile πλατφόρμας.
Όπως αναφέραμε, το λεκτικό σήμα "Android" αποκτά νέα γραμματοσειρά και ξεκινά επίσης με κεφαλαίο "A". Κάτι τέτοιο συμβαίνει μετά από μια δεκαετία που το "android" ήταν πάντα με πεζά γράμματα. Η νέα γραμματοσειρά, θα μπορούσε να πει κάποιος, αποτίει επίσης ένα φόρο τιμής σε προηγούμενες γραμματοσειρές, με στρογγυλεμένα "n" και "r", ενώ μένει να δούμε πόσο αναγνωρίσιμη παραμένει η λέξη στους μέσους χρήστες.
Το νέο λογότυπο χρησιμοποιήθηκε αρκετά και στο τελευταίο συνέδριο Google I/O. Παρόλα αυτά, εκείνη τη στιγμή, φάνηκε να είναι μια διαφορετική έκδοση του avatar του Bugdroid αντί για μια μόνιμη αλλαγή του branding, καθώς η Google δεν είχε κάνει καμία επίσημη ανακοίνωση. Ο επίσημος ιστότοπος του Android συνεχίζει πάντως να χρησιμοποιεί το παλαιότερο λογότυπο και λεκτικό σήμα. Η Google επιβεβαίωσε τη "νέα ταυτότητα του brand" στην ιστοσελίδα 9to5Google αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι το νέο branding θα φτάσει το επόμενο διάστημα στις οθόνες εκκίνησης κάθε Android τηλεφώνου μετά από μια μελλοντική ενημέρωση.