Η META λανσάρει συνδρομητική υπηρεσία επαλήθευσης επί πληρωμή για το Facebook και το Instagram

1 έτος πριν
META

Η META δοκιμάζει μια συνδρομητική υπηρεσία που θα επιτρέπει στους χρήστες του Instagram και του Facebook να πληρώνουν για να επαληθεύονται, ανακοίνωσε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ στο Instagram την Κυριακή.

Το "META Verified" θα ξεκινά από 11,99 δολάρια το μήνα στο διαδίκτυο ή 14,99 δολάρια το μήνα στο iOS και το Android, και η εταιρεία θα αρχίσει να κάνει διαθέσιμη την υπηρεσία αρχικά στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία αυτή την εβδομάδα και "σε περισσότερες χώρες σύντομα".

Η υπηρεσία συνοδεύεται και από άλλα προνόμια όπως πρόσθετη προστασία από λογαριασμούς πλαστοπροσωπίας και άμεση πρόσβαση στην υποστήριξη πελατών. Για να αποφευχθούν οι ψεύτικοι λογαριασμοί, οι χρήστες που θέλουν να αποκτήσουν το μπλε τικ θα πρέπει να προσκομίσουν μια κυβερνητική ταυτότητα που να ταιριάζει με το όνομα και τη φωτογραφία του προφίλ τους. Οι χρήστες πρέπει επίσης να είναι άνω των 18 ετών για να μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία.

«Αυτή η νέα λειτουργία αφορά την αύξηση της αυθεντικότητας και της ασφάλειας σε όλες τις υπηρεσίες μας», ανέφερε ο Ζούκερμπεργκ σε μήνυμά του μέσω του Instagram.

Σε ανακοίνωσή της, η META διευκρίνισε ότι δεν θα υπάρξουν αλλαγές στους λογαριασμούς που είναι ήδη επαληθευμένοι. Η επαλήθευση ήταν προηγουμένως για χρήστες που είναι "αυθεντικοί και αξιοσημείωτοι".

«Εξελίσσουμε το νόημα του μπλε τικ για να εστιάσουμε στην αυθεντικότητα, ώστε να μπορέσουμε να επεκτείνουμε την πρόσβαση στην επαλήθευση σε περισσότερους ανθρώπους», δήλωσε εκπρόσωπος της META. «Θα εμφανίζουμε τον αριθμό των followers για τους χρήστες αυτούς σε περισσότερα σημεία, έτσι ώστε οι ενδιαφερόμενοι να μπορούν να διακρίνουν ποιοι λογαριασμοί είναι αξιοσημείωτα δημόσια πρόσωπα ανάμεσα σε λογαριασμούς που μοιράζονται το ίδιο όνομα».

Η META έρχεται να προστεθεί σε άλλες πλατφόρμες, όπως το Discord, το Reddit και το YouTube, οι οποίες έχουν τα δικά τους συνδρομητικά μοντέλα.

Το Twitter επαναλανσάρισε τη δική του συνδρομητική υπηρεσία επαλήθευσης, το Twitter Blue, τον Δεκέμβριο, αφού μια έξαρση ψεύτικων "επαληθευμένων" λογαριασμών το ανάγκασε να αποσύρει τη λειτουργία. Στο Twitter, το γνωστό τικ (checkmark) έχει πλέον διαφορετικά χρώματα για να διαφοροποιούνται οι λογαριασμοί: χρυσό για εταιρείες, γκρίζο για κυβερνητικές οντότητες και άλλους οργανισμούς και μπλε για ιδιώτες, είτε πρόκειται για διασημότητες είτε όχι.

Το Twitter Blue κοστίζει 11 δολάρια το μήνα για τους συνδρομητές iOS και Android, στο πλαίσιο της προσπάθειας του ιδιοκτήτη της υπηρεσίας, Elon Musk, να αυξήσει τους συνδρομητές μετά την αγορά της πλατφόρμας για 44 δισεκατομμύρια δολάρια.