Το TikTok, η δημοφιλής εφαρμογή βίντεο σύντομης μορφής, προσθέτει μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν ενημερώσεις μόνο με κείμενο, κάτι παρόμοιο δηλαδή με αυτό που κάνει το TWITTER εδώ και πολλά χρόνια. Η λειτουργία, επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αναρτήσεις με κείμενο έως 1.000 χαρακτήρων, μαζί με μουσική και αυτοκόλλητα. Οι χρήστες μπορούν επίσης να αλληλοεπιδρούν με τις αναρτήσεις κειμένου με stiching, dueting και φυσικά προχωρώντας σε σχολιασμό.
Η λειτουργία δείχνει ότι το TikTok επεκτείνεται πέρα από τη βασική χρήση των βίντεο και εξερευνά άλλους τρόπους για να φέρει περισσότερους χρήστες και δημιουργούς στην πλατφόρμα του. Το TikTok είναι γνωστό για τα μίνι βίντεο που παρουσιάζουν μουσική, χορό, κωμωδία και διάφορες τάσεις, κάνοντας τους χρήστες να «κολλάνε» με τη χρήση της εφαρμογής για πολύ ώρα. Ωστόσο, ορισμένοι χρήστες μπορεί επίσης να θέλουν να μοιράζονται τις σκέψεις, τις απόψεις ή τις ιστορίες τους με έναν λιγότερο εντυπωσιακό τρόπο, χωρίς να χρειάζεται να ηχογραφήσουν ένα βίντεο ή να χρησιμοποιήσουν voiceovers.
Η λειτουργία είναι επίσης επίκαιρη, διότι έρχεται σε μια στιγμή που το TWITTER, η κυρίαρχη πλατφόρμα microblogging, αντιμετωπίζει τεράστιες προκλήσεις και ανταγωνισμό. Η πιο τελευταία πρόκληση αποτελεί απόφαση του ιδιοκτήτη της, του Elon Musk, ο οποίος προχώρησε τις τελευταίες ημέρες στην πλήρη μετονομασία της υπηρεσίας από TWITTER σε X. Το TWITTER έχει επίσης αντιμετωπίσει μειωμένα έσοδα, παραβιάσεις ασφαλείας, παραπληροφόρηση, λογοκρισία, παρενόχληση και μηνύματα με ρητορική μίσους. Επιπλέον, το TWITTER είδε ορισμένους από τους χρήστες του να μεταναστεύουν σε άλλες πλατφόρμες που προσφέρουν μεγαλύτερη ελευθερία και δυνατότητες, όπως το Threads, Bluesky, Mastodon και άλλες.
Το TikTok αναμένεται να προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί αυτή την ευκαιρία προσφέροντας τη δική του εκδοχή του microblogging που συνδυάζει κείμενο με μουσική και stickers. Το TikTok μπορεί επίσης να προσπαθεί να διαφοροποιηθεί από τον κύριο αντίπαλό του Meta (πρώην Facebook), στον οποίο ανήκουν το Instagram και το Threads. Η Meta έχει προσπαθήσει να ανταγωνιστεί το TikTok στο χώρο των βίντεο μικρής μορφής, λανσάροντας τα Reels και Threads. Ωστόσο, οι πλατφόρμες της Meta δεν κατάφεραν να φτάσουν τη δημοτικότητα και την ανάπτυξη του TikTok.
Η λειτουργία αναρτήσεων κειμένου του TikTok δεν είναι ακόμη ευρέως διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες κάτι που αναμένεται να γίνει τις επόμενες ημέρες.