Η SUBARU συνεργάστηκε με έναν Ιάπωνα προμηθευτή για να κατασκευάσει επαναχρησιμοποιήσιμες τσάντες για ψώνια από ύφασμα αερόσακων. Οι τσάντες κατασκευάζονται από πλεονάζον υλικό που συνήθως απορρίπτεται κατά τη διάρκεια κατασκευής των αερόσακων στο εργοστάσιο. Ο εν λόγω προμηθευτής είναι η Toyoda Gosei, η οποία ανήκει στον όμιλο Toyota. Η εταιρεία κατασκευάζει, εκτός από τους αερόσακους, και στεγανοποιητικές ταινίες, εξαρτήματα για ρεζερβουάρ καυσίμων, LED, ταμπλό και κονσόλες.
Οι αερόσακοι υφαίνονται από ένα ειδικό νάιλον που πρέπει να είναι ανθεκτικό στις φλόγες και αδιαπέραστο από τα αέρια. Είναι επίσης σχεδιασμένοι για να διαρκούν πολλά χρόνια, καθώς πρέπει να παραμένουν λειτουργικοί μέσα από πολλούς κύκλους θέρμανσης στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου για χρόνια, ενδεχομένως δεκαετίες. Λόγω του μαλακού υλικού τους, οι αερόσακοι μπορούν να διπλώνονται σε ένα πολύ συμπαγές τετράγωνο και συνοδεύονται από μια ελαστική ταινία για να συγκρατούν το διπλωμένο τετράγωνο σχήμα.
Οι σακούλες είναι λευκές αλλά έχουν ρίγες με αναφορά στο κατατεθέν μπλε σήμα της SUBARU είτε στο ροζ-κόκκινο του brand επιδόσεων STI. Είναι επίσης σχεδιασμένες ώστε να έχουν ένα άνοιγμα αρκετά μεγάλο για να χωρέσουν ακόμα και μεγάλα αντικείμενα εντός της. Νωρίτερα φέτος, η Toyoda Gosei ανακοίνωσε μια συνεργασία με την Asics για την κατασκευή αθλητικών παπουτσιών από ύφασμα αερόσακων.
Η τσάντα SUBARU κοστίζει 2.500 γιεν (18,62 δολάρια ΗΠΑ), αλλά μέχρι στιγμής είναι διαθέσιμη μόνο στην Ιαπωνία. Η συνεργασία μεταξύ της SUBARU και της Toyoda Gosei είναι μια προσπάθεια να μειωθούν τα απόβλητα κατά τη διαδικασία κατασκευής και να επαναχρησιμοποιηθούν πλεονάζοντα υλικά που διαφορετικά θα απορρίπτονταν. Πρόκειται για μια δημιουργική και φιλική προς το περιβάλλον λύση που ωφελεί τόσο το περιβάλλον όσο και τους καταναλωτές.
Ιστορικά, ο βασικός αερόσακος ως χαρακτηριστικό ασφαλείας για τα αυτοκίνητα εφευρέθηκε ανεξάρτητα από δύο άνδρες, τον Αμερικανό John W. Hetrick, ο οποίος κατέθεσε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στις ΗΠΑ στις 5 Αυγούστου 1952, και τον Γερμανό μηχανικό Walter Linderer, ο οποίος κατέθεσε γερμανικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στις 6 Οκτωβρίου 1951. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι αερόσακοι έγιναν υποχρεωτικοί την 1η Σεπτεμβρίου 1998, όταν τέθηκε σε ισχύ ο νόμος του 1991 για την αποτελεσματικότητα των διατροπικών επιφανειακών μεταφορών. Ο νόμος απαιτούσε όλα τα αυτοκίνητα και τα ελαφρά φορτηγά που πωλούνταν στις Ηνωμένες Πολιτείες να διαθέτουν αερόσακους και στις δύο πλευρές των μπροστινών καθισμάτων.