Η MICROSOFT θα επιτρέψει στη SONY να προσθέσει το Call of Duty στο PlayStation Plus

1 έτος πριν
MICROSOFT & Call of Duty

Εν μέσω πιέσεων από τις ρυθμιστικές αρχές σχεδόν σε κάθε… άκρη του πλανήτη, η MICROSOFT έκανε στις SONY, NINTENDO και VALVE πρόταση για να υπογράψουν μία 10ετή συμφωνία για να πωλούν τα παιχνίδια Call of Duty μέσα από τις πλατφόρμες τους. Σύμφωνα με πληροφορίες, μόνο η πρώτη δεν αποδέχτηκε την πρόταση, η οποία φαίνεται πως είναι αρκετά καλύτερη από όσο πιστεύαμε.

Η 10ετής πρόταση της MICROSOFT για το Call of Duty επιτρέπει μεταξύ άλλων στη SONY να συμπεριλάβει παιχνίδια από το γνωστό franchise στην ανταγωνιστική συνδρομητική της υπηρεσία PlayStation Plus σύμφωνα με το Bloomberg. Η συγκεκριμένη δυνατότητα έγινε γνωστή λίγο αφότου έγινε γνωστό ότι η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των Ηνωμένων Πολιτειών θα κατέθετε αγωγή ενάντια στη MICROSOFT με στόχο να σταματήσει τη συγχώνευση ύψους $68,7 δισεκατομμυρίων της MICROSOFT και της ACTIVISION BLIZZARD, εξαιτίας της ενδεχόμενης βλάβης που θα προκαλέσει στον ανταγωνισμό μετατρέποντας σε αποκλειστικά τα γνωστά και ιδιαίτερα δημοφιλή franchises της Activision Blizzard στη πλατφόρμα Xbox.

Η SONY υποστηρίζει ότι η προσθήκη περιεχομένου της ACTIVISION BLIZZARD στο Xbox Game Pass -κάτι που όπως λέει η Ιαπωνική εταιρεία αποτελεί στόχο της MICROSOFT- θα γείρει τη ζυγαριά υπέρ της συνδρομητικής υπηρεσίας της MICROSOFT. Όμως με τη πρόταση της, το συγκεκριμένο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρεία φαίνεται να εξαλείφεται καθώς πέρα από την ίδια και η SONY μπορεί να ενισχύσει τη δική της συνδρομητική υπηρεσία με το ίδιο franchise των $31 δισεκατομμυρίων που υποτίθεται ότι θα έκανε το Xbox Game Pass ασυναγώνιστο.

Ακόμα πάντως και το Bloomberg δεν κατάφερε να μάθει περισσότερες λεπτομέρειες για τη συμφωνία που πρότεινε η MICROSOFT στις SONY, Nintendo και Valve και επομένως είμαστε στο σκοτάδι σχετικά με τους όρους. Άραγε η πρόταση της MICROSOFT δίνει τη δυνατότητα στη SONY να διαθέσει το Call of Duty ταυτόχρονα στο PlayStation Plus με τη διάθεση του στο Xbox Game Pass και στις άλλες πλατφόρμες;  Η Ιαπωνική εταιρεία έχει επανειλημμένως απορρίψει την ταυτόχρονη διάθεση των first-party τίτλων της στη συνδρομητική υπηρεσία PlayStation Plus εξαιτίας φόβων ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα βλάψει τις πωλήσεις τους, από τις οποίες κρατάει το 100% των εσόδων.