Η MICROSOFT θέλει να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για να εξαλείψει την “αγγαρεία” στον χώρο εργασίας. Στην εκδήλωση "Future of Work", η εταιρεία αποκάλυψε το MICROSOFT 365 Copilot μια νέα υπηρεσία η οποία μπορεί να δημιουργεί περιεχόμενο στις εφαρμογές του Office χρησιμοποιώντας αιτήματα κειμένου και τη μαγεία της τεχνητής νοημοσύνης. Μπορείς να ζητήσεις για παράδειγμα από το PowerPoint να δημιουργήσει μια παρουσίαση με βάση ένα έγγραφο του Word και στη συνέχεια να εφαρμόσει animation ή στυλ σε όλες τις διαφάνειες, με δύο απλές εντολές.
Άλλες εφαρμογές από τη σουίτα του MICROSOFT 365 διαθέτουν παρόμοια λειτουργικότητα. Το Word μπορεί να δημιουργήσει μια πρόταση με βάση δεδομένα λογιστικών φύλλων ή να αλλάξει ολόκληρο τον τόνο μιας έκθεσης. Το Excel μπορεί να αναλύσει τα δεδομένα ή να προβλέψει την επίδραση μιας μεταβλητής αλλαγής. Το Outlook μπορεί να συνοψίσει τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ή να συντάξει απαντήσεις, ενώ το Teams μπορεί να ανακεφαλαιώσει τις συναντήσεις ή ακόμη και να σταθμίσει τα υπέρ και τα κατά ενός θέματος συζήτησης. Ένα νέο εργαλείο Business Chat συγκεντρώνει πληροφορίες από πολλαπλές εφαρμογές για να αντιμετωπίσει εξελίξεις σε projects, προβλήματα πελατών και να προχωρήσει σε προγραμματισμό ενεργειών.
Η νέα τεχνολογία τρέχει στο ίδιο GPT-4 μοντέλο της OpenAI, που τροφοδοτεί την αναβαθμισμένη αναζήτηση του Bing. Η τεχνολογία δίνει πιο τεκμηριωμένα αποτελέσματα, με υψηλότερες επιδόσεις και είναι λιγότερο πιθανό να ξεφύγει από τα αποδεκτά όρια σε σχέση με τον προκάτοχο GPT-3.5 που τροφοδοτεί σήμερα το ChatGPT.
Η MICROSOFT δοκιμάζει ήδη το 365 Copilot με 20 εταιρικούς πελάτες. Σχεδιάζει να επεκτείνει την πρόσβαση τους "επόμενους μήνες" και θα μοιραστεί λεπτομέρειες στο μέλλον όπως το τι θα ισχύσει με την τιμολόγηση.
Οι προσθήκες έρχονται μόλις λίγες ημέρες αφότου η GOOGLE δήλωσε ότι θα φέρει την παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη στο Gmail και στις εφαρμογές Workspace, όπως τα Docs και Slides. Τα εργαλεία θα σου επιτρέπουν να συντάσσεις και να αναθεωρείς περιεχόμενο, ακόμα και να δημιουργείς αυτόματα εικόνες και βίντεο για παρουσιάσεις. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη μόνο στους χρήστες των ΗΠΑ στην αγγλική γλώσσα μέχρι το τέλος Μαρτίου, αλλά αναμένεται να φτάσει σε περισσότερες γλώσσες και χώρες στο μέλλον.
Η εισαγωγή υπογραμμίζει την κούρσα μεταξύ της MICROSOFT και της GOOGLE για την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στα προϊόντα τους. Η MICROSOFT χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να διεκδικήσει πλεονέκτημα στην αναζήτηση, στο video chat και άλλες κοινές εργασίες παραγωγικότητας. Η GOOGLE από την άλλη αντιμετωπίζει την AI ως αμυντικό εργαλείο. Συστήματα όπως το Bard μπορεί να τη βοηθήσουν να προστατεύσει τη βασική της επιχείρηση αναζήτησης από το ChatGPT και άλλα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης που η GOOGLE φέρεται να θεωρεί απειλή. Όπως και να τελειώσει αυτός ο αγώνας, είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται όλο και πιο σημαντικός πυλώνας στον κόσμο της εργασίας.