Η τεχνολογία αιχμής του Avatar 2 κατέστρεψε μερικούς κινηματογραφικούς προβολείς στην Ιαπωνία

1 έτος πριν
Avatar 2

Παρά το γεγονός ότι αποτέλεσε τη μεγαλύτερη κυκλοφορία όλων των εποχών στην Ιαπωνία, το Avatar: The Way of Water δεν κατάφερε να διεκδικήσει την πρώτη θέση το περασμένο Σαββατοκύριακο, καθώς την ξεπέρασε μια ταινία μπάσκετ anime με τίτλο The First Slam Dunk. Συν τοις άλλοις, πολλές αίθουσες στη χώρα ανέφεραν τεχνικά προβλήματα, με μία στην κεντρική Ιαπωνία να αναγκάζεται να μειώσει τον ρυθμό καρέ των 48 fps στα παραδοσιακά 24 fps, ανέφερε το Bloomberg.

Οι θαυμαστές μιας από τις πιο ακριβές παραγωγές στην ιστορία του κινηματογράφου, φέρεται να απομακρύνθηκαν από άλλες προβολές και να τους επεστράφησαν τα χρήματα σύμφωνα με αναφορές. Ορισμένες από τις αλυσίδες κινηματογράφων που αναφέρθηκαν από τους φίλους της ταινίας ως προβληματικές, είναι οι United Cinemas Co., Toho Col και Tokyu Corp., και οι οποίες αρνήθηκαν να σχολιάσουν το πρόβλημα.

Η πραγματικότητα είναι ότι πολλές κινηματογραφικές αίθουσες δεν υποστηρίζουν την αναπαραγωγή με υψηλό ρυθμό καρέ (HFR) 48 fps, καθώς απαιτεί τους πιο πρόσφατους προβολείς ή να προχωρήσεις σε αναβάθμιση των υπαρχόντων. Κανονικά, οι κινηματογραφικές αίθουσες γνωρίζουν ποιες μορφές ταινιών μπορούν να αναπαράγουν, προχωρώντας στον ανάλογο προγραμματισμό. Όμως το HFR έχει χρησιμοποιηθεί ελάχιστα από τις κινηματογραφικές αίθουσες, που εν μέρη γίνεται κατανοητό όταν προκύπτουν προβλήματα.

Το "Avatar: The Way of Water" είναι διαθέσιμο σε πολλές εκδόσεις, όπως 2D 48 fps, 3D 48 fps και κανονικά 24 fps. Αν δείτε την έκδοση των 48 fps, αυτή χρησιμοποιεί την τεχνολογία HFR μόνο για τις σκηνές δράσης, ενώ οι διάλογοι και οι πιο αργές σκηνές έχουν μειωθεί στα 24 fps.

Άλλες αξιοσημείωτες ταινίες που χρησιμοποίησαν HFR ήταν το Gemini Man του Ang Lee και η τριλογία The Hobbit. Όταν η τελευταία κυκλοφόρησε το 2012, αναφορές των θεατών ανέφεραν ότι οι υψηλοί ρυθμοί καρέ λειτουργούν καλύτερα με τη μορφή 3D, καθώς βοηθούν στην εξάλειψη της πιθανής καταπόνησης των ματιών, ακόμη και της ναυτίας. Αυτό δεν είναι θέμα στη 2D διάσταση, με τα 24 fps να δίνουν την πιο φυσική εμφάνιση χωρίς το φαινόμενο του βιντεοπαιχνιδιού/σαπουνόπερας που πολλοί άνθρωποι αντιπαθούν.